4.1.10

2009: Top 5

Bengi bana sordu: "2009 neden iyi geçti?" diye.
Anlatayım o zaman.

Bir
Kızım anaokulundan mezun oldu, ilkokula başladı. Çocuğu 1. sınıfa başlayan tüm anneler gibi kaygı, gurur, endişe ve mutluluk harmanı duygularla dolu günler geçirdim. Öğretmenini çok sevdi, adaptasyon sürecinde ve sonrasında bir sorun yaşamadan okula adımı attı. Tabii o günlerde, yakın bir gelecekte sayfalar dolusu "eee eee eee e, eee eee eee e." yazacağından habersizdi.

İki
2009'da kendim için iyi birşey yaptım. Bateri kursuna başladım. Hazır hoca da yeteneğime övgüler sıralarken kim tutar beni?

Üç
Yıl boyunca hayatımın değerli kişilerinden en az birer tane iyi haber aldım. Kimiyle uzakta olduğu için uzun sohbetler ettik bilgisayar başında, kimiyle de kahvemizi yudumladık karşılıklı. Benimle tüm o güzel haberlerini paylaşan, beni sevinçlerine ortak eden tüm dostlarıma teşekkürler.

Dört
Yazın son günlerinde Ankara'dan çıkarak, 10 gün süren bir tatil yaptık. Ancak tatil yan gelip yatma yeri olmadığı için, yakın çevreden başlamak üzere gezdik de gezdik. Çeşme'den Ankara'ya bile 3 günde döndük. Başımızı döndüren, bizi çok yoran ama çok da mutlu eden 10 günlük dilimdi. Her dakikasını gezip dolaşarak geçirdiğimiz bir tatildi.

Beş
2009 baharında azimle ve kocaman bir sınıfın da gücüyle, epeyce kilo verdim. Uzun süredir görmediğim rakamları gördüm. Şimdi birazını geri almış olsam da, yapabileceğimi anladım. Bunu da yüreklendiren yazıları ile Mehtap Pasin'e ve yüreklendirip özendiren kardeşliği için Kıymet'e borçluyum.

Tüm bunlarla birlikte 2009'un en güzel yanı bitmiş olmasıydı. Çok da üzen bir yıldı.

Ben de Nazlı'ya soruyorum, 2009 neden iyi geçti diye :)

11 yorum:

bembi dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş bu! Çok çok sevdim çok da güldüm! Tekrar tekrar bakıp mutlu olmaya devam edeceğim. Cevaplar için çok teşekkürler, umarım bundan sonraki yıllarda da bol bol güzellikler hepimizle olur :)) :*

Öykücü dedi ki...

Acayip farklısın Deniz.Şu cevaplara bak,şu Mona Lisalara bak:)

Bateri kursu ha.Çok kafa bir kız olduğunu anlamıştım ama aynı oranda da coolmuşsun{Türkçeden özür diliyorum şu son cümle için}

Bu yıl daha da güzel geçer inşallah:)

Çok öptüm.

Deniz dedi ki...

Bembicim, ben de teşekkür ederim. Yılımı güzelleştirdiğin için :D

Öykücüm, mesain bitmeden yanıtlayayım istedim. Yoksa bitti de evde misin, neyse. Sağol şu günlerde yüzüme karşı söylenenlerden sonra ohoo bana kaç ay yeter sözlerin :) Sene sonunda gösteriye çıkarsam, videosunu söz sana yollayacağım :D Ben de öptüm :)

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

Benimle bir yastığa baş koyduğun için güzel kadın ;) teşekkürler..

yass dedi ki...

e bır de su blog alemıne vakıt ayırsan cok mu buyuk bırsey ıstemıs olurum. ama oykucu'nun dedıgı gıbı farklısın ve okumak cok eglencelıııı

gezicini dedi ki...

sevgili ve de özel deniz,
resimlerini, yazılarını ve zayıflama azmini takdir ettim kesinlikle. sen güzel ve özel bir insansın. ben son 2 haftadır kilo açısından yerimde sayıyorum. Yiğit oğlan desen koşturmaca halindeyiz. senin kızın okula başlamasına ise pek özendim. darısı başımıza. bazen günler pek yavaş gidiyor gibi geliyor da.
beni soracak olursan 2010 inşallah daha iyi olacak diyorum. bana önce sağlık, sonra para getirsin!
sevgiler
gorki
not. yeni yılı bahane edelim görüşelim.
not2. inanmıyorum ama IKEA konusunda ilerleme varmış. lütfen senin blog yazılarına da yansısın!

Deniz dedi ki...

Kıymetciğim, öpücükler... İdeal bir ekip arkadaşısın.

Yasscim, ne diyeyim. İnşallah dediğin gibi olur :) Ben de biraz çaba bekliyorum kendimden.

Gorkiciğim, inan çok uzak değil okullu Yiğit :) Keyfini çıkarmak lazım, sen de en doğrusunu yapıyorsun zaten. Kilo dediğin nedir, verirsin gider, hem öyle çok bir kilon yok ki. Ikeacığımı da araştırdım, ben bahsettiğin ize rastlamadım. Artık herhalde bu sene sonu ya da en geç 2011 gibi adımlarız :)

Nazkız dedi ki...

Ancak gördüm:-(( ve hemen yazdım:-)
Seninki kadar keyifli bir yazı olmasa da gerçekten tüm içtenliğimle yazdım. 2010 2009'dan kat kat keyifli, mutluluk ve sağlıkla dolu günler getirsin...

yass dedi ki...

saglam bılgı: Ankara'ya ıkea acılıyor

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

ne zamam yass ve nereye..

Deniz dedi ki...

Nazlıcığım, hayırlı bir iş için çalışıyordun, bana bundan büyük iyilik mi olur :) Gördüm, çok beğendim, ferah, düzgün, dolu... Hemen cevap verdim ben de gördüğün gibi.

Yasscim :) Bir gün mutlaka ama henüz değil.

Kıymet'i de bak telaşlandırdın :)