30.3.09

krus ve raritet saklama kapları

Saklama kaplarının dolap düzenine katkısı olması açısından köşeli olanları daha kullanışlı. Bazıları çok yuvarlak oluyor. Onlar çok yer tutuyor, gereksiz yer işgal ediyor, pek de bir işe yaramıyor bu açıdan.

Kapak olsun. Saklama kabında kapak olsun. Uzun süre korumak ve saklamak istediğimiz herşeyi içine atalım, kapağını örtelim... Hele havasını atan vakumlular... İçindeki kokmaz, koksa dahi kokusu çıkmaz, uzun süreler bizimle kalır. Bazen açılmaz o kapak, öyle de yapışır yani...

Gün gelir kap kırılır kapak kalır. Kapsız kapak asıl görevi dışında işlerde kullanılmak ve yeniden değerlendirilmek üzere saklanır. Bazen de işe yarayacak diye bir öyle bir yere atarız ki kapağı uğraş dur sonra. Aldın mı başına belayı?

6 yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

nerdeden bulunursa banada alır mısın derleyici toplayıcı düzenleyici kadın.

yass dedi ki...

artık bunlarda benım derdım olduguna gore dıkkatle okuyabılırım sonra gıder bakarım nerede satılıyormus:p

Öykücü dedi ki...

:)

gezicini dedi ki...

Deniz kardeş,
gece gece baktım kaldım bunlara. bulursan bir yerde bana da lazım. bizim Yiğit oğlan yan yan yürümeye çalışıyor, bu arada bulduklarını da kırıyor.. gitti babasının güzelim kavanozlar..
daha SIK yaz nolur yahu..
sevgiler
gorki

Yeliz dedi ki...

bende ikeadan bir dolu almıştım, çok kullanışlılar.

Delfina ; dedi ki...

o nedenle kapaklar için de ayrı çözümler üretmek lazım ama en güzel çözümün yine senden geleceğine eminim :)

bu arada Ankara'ya Ikea hiç mi açılmayacak gaari :)