24.1.09

uzunca bir ocak ayı hesap dökümü

Bu ay bir hışımla başlamıştı. Bir gün bizi de izleyecek mi dünya acaba? Çekirdek çitleyerek?

Şebnem Ferah'ın şarkısındaki gibi, "Aslında ben de isterim..." ile başlayan cümlelerim var. Yapacak o kadar işim var ki, karmaşık duygularla dolu bu ay içinde yaşadığım güzellikleri yazamadım. Kendimden kıstım, kısmışım. Halbuki zor değil günde 10 dakika ayırmak.

Yaşadığım olumsuz duygular da eklenince kişisel yazılar yazamamıştım. Artık birikti, belki bundan böyle her ay sonu genel bir kare hazırlarım. Gene de benim işim belli olmaz.


Geçtiğimiz yılın sondan bir önceki günü ben iki güzel hanımla(bir-iki) geçmiş yılın muhasebesini yaparken, beni sevindiren, mutlu eden, şaşırtan bir sürpriz ofiste beni bekliyordu. Önce yediğim, sonra fotoğraf çektiğim için tamamını (öyle birşey yok, sansür uyguladım:)) eklemedim. Şimdi biraraya getiremeyeceğim kadar güzel duyguyu yaşatan harika arkadaşımla o günün gecesinden yeni yılın son günün ilk saatlerine dek çalışacaktık. Hoş ben kendi işim yerine uçup ona yardım etmeyi tercih ederdim ya, günümüzde imkansız. Netice itibariyle o siparişlerini keyifle yaptı, ben de kendi işimi "öf"leyerek.

-Ayın 8'i Bilge'nin yaşgünüydü. 10'unda aynı gün doğduğu arkadaşı Bartu ile birlikte kutladık. Duygu, Bartu'nun birkaç hafta sonra doğacak kızkardeşi. Annesinin karnından bize bakıyordu, sağlıkla kavuşsunlar inşallah...

-8 Ocak akşamı evde anneanne, büyük hala, büyük teyze, küçük teyze, enişte, baba ve anneden oluşan ihtiyar heyeti ile kutlanan doğum gününde annesi Bilge'ye yukarıdaki pastayı yaptı.

-Bahçede biriken tüm karı yuvarlayan Bilge ile eşim, ilk kardan adamımızı yaptılar. Muhtemelen son olacak.

-Kar başlangıcında çalışıyor olduğumdan, gece saat 3 civarı sağ alt köşedeki gibi bir çok fotoğraf çektim. Karanlıkta kar pek görünmese de flaş patladığında makineden değil de, kendi gözünüzle kar tanelerini gözlemenizi öneririm.


-Veee Bilge hanım için iki sır küpü tarafından planlanmış, hazırlanmış olan kurabiyeler. Bengi'nin çizdiği Mickey, Minnie ve Bilgeler ile süslü, teker teker paketlenmiş, fiyonklanmış, her biri zevk ve lezzet kokan harika kurabiyeleri düşünen ve yapan çalışkan, zevkli, başarılı, nazik, titiz, beni mutluluktan ağlatan bir tanecik Burçin Birdane...


-Kurabiyelerimizi doğum gününde Bilge'nin arkadaşları ile paylaştık. Harfleri ve diğerlerinden birer tanesini anı olarak ayırdık. Nefis tadı insanı bir tane daha yemek için tetiklerken, diğer yandan bu harika armağanları saklama isteği ağır basıyor. O günden beri hâlâ lezzetlerini koruduklarını söylemeliyim. Ve buketin üzerine yazdığım gibi, elimize sapasağlam ulaştılar... Burçinciğim, sana binlerce teşekkürler!

-Artık geceleri uykumdan uyanınca, yeniden uyuyamıyorum. Sanırım orta yaş belirtilerinden olmalı.

-Gorkiciğim, benden Ikea yazısı bekliyorsun biliyorum. Ben bıraktım mı ne Ikea'yı :) Yakında yeni bir yere taşınacağım, dolayısıyla burayı da eski formuna kavuşturacağım.

Bir dahaki yazı için Şubat ayının sonunu beklememeyi hedefliyorum :)

11 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bekleme işte beklemeee. Yeni yazı eklediğini görüp uçarak geldim mutlulukla. Okuyunca çok daha mutlu oldum. Yazdığın bütün güzel sözleri bünyemde barındırıp barındırmadığımı bilmiyorum ama senden duymak yine kendimi her zamanki gibi çok iyi hissetmemi sağladı Denizciğim.
2008'i senin gibi bir arkadaş kazandırdığı için sevdim en çok.
Bilgeciğimin doğum gününü kutluyorum tekrar. Yaptığın muhteşem pastaya zaten söyleyecek söz bulamıyorum (hem de üç katlı!)
Kısaca seni seviyorum güzel yürekli dostum.
Sevgiler...
Öpücükler...

gezicini dedi ki...

sevgili Deniz,
öncelikle sen yeniden gördüğüm için çok sevindim. minik bebekle artık her zaman her istediğini yapmak mümkün değil..ee ocak ayında bize geldiğini yazmamışsın ama?! Yiğit çok sevindi seninle tanıştığına! biraz daha büyüse bak kurtulamayacaksın!
bu arada, ilk doğum günü için önerilerin var mı? o pastayı sen mi yaptınnn??? inanamıyorummm! tebrik ederim, inanılmaz birşey cidden!
not. ikea Ankara'da ümidimizi kestik, yılbaşı geçti, hani belki şubat ayı yazında sevgililer günü önerilerin olabilir mi?
özletme kendini lütfen...
sevgiler
gorki

yass dedi ki...

denız abla kurabıyeler super.. ocak ayında cok guzel .. ama olmuyor boyle aylık aylık..

Flame dedi ki...

Denizcim özlettin valla kendini :) Bilge'nin yeni yaşını tebrik ederim. Kocamann olmuşş maşallahhh...

Yaptığın pastaya, sürpriz kurabiyelere de bayıldım...

cekirdeksizuzum dedi ki...

evet bence de bekleme, özlüyoruz.
bu arada trufflar nasıl oldu söylemedin.

Deniz dedi ki...

Bilgisayarımda adsız bir sorun var, yanıtlamakta geciktiğim için üzgünüm, hepinizden özür dilerim.

Burçinciğim, elbette bu sözler abartı değil, elbette seni anlatıyor. Pastamı "hem de üç katlı" diyerek onurlandırdığın için teşekkür ederim. Yiyenlerin dikkatini çekmemişti bu ayrıntı hihi :) Ben de teşekkür ederim hayatımda olduğun için!

Gorkiciğim, Yiğit ile kavuşmamızı nasıl da atladım :D Bay kirpik Yiğit, bay yanak, bay ciddiyet ve bay sevimli :) Doğum günü ile ilgili söz sana yazı hazırlayacağım. Pastayı ben yaptım, beğenmen beni çok mutlu etti :) Sevgiler bizden...

Yassceğizim, Subat ayında evlilik yıldönümüz vardı, sana özel olarak anlatırım. Belki kendini görür de önlem alırsın hihi :) Bizde senin kadar macera yok. Nerden yazalım yazı :) Okumak daha kolay hem yazmaktan :P

Flameciğim, çok teşekkür ederiz. Tatlı Alper ile aynı yaştalar sanırım değil mi? Şimdi bunların okul derdi başlayacak ühüü :)O zaman modaya dair değil de, okula dair yazacaksın, yazacağız. Nereden geldi aklıma yahu :S

Çekirdeksizüzümcüğüm, truff yapamadım o gün. Ertesi gün de kaldı. İyi aklıma getirdin :) Bu hafta yapayım. Öpüyorum.

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Şubat ayıda en kısa ay yahu acaba bir görüşme dahil edebilmeyi becerebilirmiyiz ki acaba?
sevgiler efendim çok sevgiler :)

Yeliz dedi ki...

Deniz ne zamandır bakıyorum yazı yok:( Bilge'ye geçte olsa mutlu yıllar dilemek isterim. Kurabiyeler harika bende bunlara benzer hediyeler aldım;)

yass dedi ki...

huhuuu denız ablaaa.. subat bıtmeden belkı bısı yazarsın.. belkı sevmezsınboyle blog dalgalarını ama ben sectım senı sevdıgım bloglardan olarak.. bu da guzel turkcemızden guzel bır cumle ornegı..

Nazkız dedi ki...

aaa iyi çabuk geldin? Ben daha uzun bir ara bekliyordum sevindim valla... (üstelik biraz da ben gecikmişim)

Öncelikle iyi ki doğurmuşsun Bilge'yi...Yaratacılığına yine hasta oldum, o nasıl bir pasta öyle? İlk buluşmamızda tarif istiyorum. Kurabiyeler ve hafrler de çok hoş...

Akşam uyuyamama işi bende de başladı. akşamları çay içmiyorum artık:-( Yaşlandık mı ne?

Ben şahsen her ay sonu genel bir kare yerine günlük veya haftalık yazıları tercih ederim:-))

Deniz dedi ki...

Kıymetciğim bu yıl da bitti biz görüşemeden :)

Yeliz, gelirim demişim ama gene bir ayı doldurmuşum :) Senin de leziz armağanların afiyet olsun (olmuş) :)

Yasscığım, olan biten olumsuz şeylerden kendi güzel anlarımızı yazmak içimizden gelmiyor, gene öyle bir dönemdeyim(z). Atlatınca hemen yazacağım ödüllerimi...

Nazlıcığım, niye görmedim ben bu yorumları bilmem ki... Demek kare kare özletleri seviyorsun, o zaman şubat özeti de yapayım :o) Malum aylık bir blog oldu :(