14.12.08

nostalji

Cumartesi gecesini iple çektiren KingoDisco'yu izlemek hiç bu geceki (sabahki) kadar eğlenceli olmamıştı. Her dakikası zaman yolculuğu ve ayrıca benim için interaktif bir gece. Şimdiye dek hiç olay anında yazı yazmadığımdan mıdır nedir, güç yazıyorum :)

Gecenin bu saatinde üretmeye devam eden çalışkan insan Burçin'e armağan ettiğim "sıradaki şarkı" manasız oldu, o kişiyi anımsayamadık. Ama benim şarkım Zerrin Özer'in sevdiğim, izlerken herzaman duygulandıran "Paşa Gönlüm"ü oldu.

Hemen eklemek istedim. Kolay gelsin Burçinciğim ve teşekkür ederim :)


Serkan Civelek'i de ansalardı "tam" olurdu :) Program bitmediğine göre biraz erken eleştirdim ama adı geçerse dönüp yazıya eklerim.

5 yorum:

bembi dedi ki...

disko kralı dün gece harikaydı! 90ları seviyoruz! :)) sana mesaj atacaktım ama uyuyor olabilir diyerek vazgeçmiştim, iyi ki izlemişsin çok sevindim :D yaşasın serkan civelek, hihi ;)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Hala ağzım kulaklarımda :)))) Nostalji muhteşemdi!

beyhan dedi ki...

ve itiraf ediyorum; okan bayülgen.'i seviyorum. :)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Ve bende bayılıyorum Okan'a
ve ben izleyemedim

gezicini dedi ki...

amanın Denizim yazı yazmış, amanın. ben de merakla bakınıyordum ne zaman gelecek yeni yazı diye..
IKEA yılbaşı önerileri gelecek yazı konusu olabilir mi Denizim arkadaşım?
hani içimiz açılsa bu kapalı Ankara günlerinde..
saygılarımla arzederim efenim :-)
sevgiler
gorki