19.12.08

alakasız bir yere yazıyorum ama...

Her sabah Ankara'nın üretken semti Ostim istikametinde trafikte seyir halindeyim. Daha önce de bir trafik maceramı yazmıştım. Asla trafik canavarı olmadım, olanı da sevmedim. Kendilerini ilk gördüğüm trafik polisine, yok ise jandarmaya iletmekten çekinmedim. Bu ülkede birçok şey yapanın yanına kâr kaldığından kaynaklanmıyor mu sorunlarımızın çoğu? Çözülür, çözülmez... Benim beyanımı dikkate alırlar, almazlar... O memurların bileceği iştir. Anadolu Bulvarında bugün polis memurlarını göremediğim. Mecburen buraya yazıyorum. Yeni yıldan itibaren de başka bir yerde yazacağım, o ayrı konu :) Aşağıdaki şahıs çok tehlikeli ve taciz edici şekilde araba kullanmaktadır. Yolda önünde giden tüm araçları sıkıştırıp tehlikeye atmaktadır.

.. .. ... plakalı koyu gri renk Volvo S40 aracı burnunu karıştırarak kullanan sahibine ithafen:

Yetişmişsindir artık gideceğin yere
Anladık kırosun ama para da sende
Güzelim Volvo'a yakışmıyorsun hiç
Oysa ben de şoförüm güya sen de

Bilmem ki sen nereden ehliyet aldın
Hor görme sadece adımdır 'kadın'
Kamyon şoförü kadar da rahatımdır
Böyle sürme bak bir gün yola akar kanın

Satmak için verirsen ilanı nete
Google'dan ararlar plakayı 'ne işmiş' diye
Okursa alıcılar karıştırdığını burunu
Tokalaşmak istemezler söyleyim siye

Şiir yazdırdın bak gördün mü durduk yere
Deniz bu, döver adamı işte sözcükleriyle
Tamam kabul bu kısmı çok ukalaca oldu
Elden fazlası gelmez ettim seni havale

Ek :)
Vazgeçip sildim bak plakanı ordan
Sen de güzelce git e mi hep yoldan
Yağdı işte yapacağız kardan adam
Kıskandım Volvo'nu sitemim ondan

15 yorum:

beyhan dedi ki...

derdini anlatacak başka yer bulamadığın iyi olmuş,
böylece öğrendik ozanmışsın meğer,
benim de şurama gelmişti kırolardan oh canıma değsin,
kıt kafiyeyle şiir olur mu söyle ne dersin?

bembi dedi ki...

böylesine incelikli olduğun için zaten istesen de trafik canavarına dönüşemezsin! ;)) ellerine sağlık!

Öykücü dedi ki...

Çok Hıncal Uluç gördüm seni:))))

Burnunu da mı karıştırıyormuş,ıyyyy..

Blog nasıl daha işlevselleştirilir konulu bir yazı yazmalısın:))

Hayranınım,

Sevgiler,kocaman öptüm..

Deniz dedi ki...

Beyhan şart değil ki şiirde kafiye,
Sabah cevaplamadım bekleyeyim diye,
Anlatacak şeyim çok vardı da,
Bakma sen, yerim dar aslında :)

Bembicim, valla kendimi tutamıyorum arabada tek başımaysam dalaşıyorum. Sonra da pişman oluyorum, canavarlaşıyorum diye :)

Öykücüüüm, valla bundan böyle trafik bloguna dönüştüreyim bari :) Sen olsan gayet güzel anltırdın da benden işte bu kadar :) Trafikte seri olmak iyi güzel, ama böyle ordan girip burdan çıkanların kulağını da çekmek lazım :P hihi... "Hayranınım": karşılıklı efendim...

yass dedi ki...

ayy ıyı kı ben degılmısım:P korktum bı ann:)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bu nasıl bir beceridir çok etkilendim yine zatınızdan..sayende tüm volvolara ateş saçan gözlerle bakıyorum ;) intikamın alınacak :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iyi ki yürüyerek işime gidiyorum.ben böyle zontalar yüzünden kaza yapardım valla...
özledim seni...

Delfina ; dedi ki...

o adam sana yanıt dönerse,bir cevap da ben vermek isterim..bugun facebook da bir video izledim ki,yüreğim ağzıma geldi,onu ona yollayalım canımın içi...

Herkese hatasız kazasız yolculuklar...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili deniz,
bayıldım şiirine umarım ki "kıroyum amma para bende" diyen bu şahsiyet veyahutta onu tanıyan birileride okuyup görsünler.

La Loba dedi ki...

XX'i anladık biz :)
o arabanın direksiyonu da tutulmaz ıyyyy.

Deniz dedi ki...

Yass, değilsin de araban bundan olsun inşallah :) hihi

Kıymetciğim, aman ne. Anlık bir karardı, herkesten özür dilerim :) İddiam yok, olamaz da :)

Perili köşküm, yürümek... bana ne kadar uzak bir kavram :) Çok şanslısın vallahi, özeniyorum. Yazmayı bile unuttum neredeyse, sürekli tuşlara basmaktan. Ben de özledim.

Delfinacığım, umarım dönmez :D Dönmesin de :) Dileklerine ben de katılıyorum. Allah korusun...

Tabiat Ana, çok yok böyle tipler, ondan gözüme batıyor sanırım. Bizim burada yaşadığımız en yoğun trafik "papa'nın Ankara'yı ziyaret" günüydü. İstanbul için sıradan bir manzaraydı o akşam mesela. İşte kıymet bilmem lazım da, bilemiyorum :))

La Loba :) Plakası iki basamaklı bir ilimiz. Bolca var, zan altında bırakmayalım :) Ama doğru anladığın muhakkak.

gezicini dedi ki...

denizim şairim
geçmiş olsun derim öncelikle. yiğit oğlan nicedir seni sormaktadır. ben de kar kış evladım gelicek deniz teyze diyorum.
hani şuraya bir yılbaşı ikea ürünleri koysak da gönlümüz şenlense?
benimki öylesine bir taleptir.
hoş görünüz efendim :-)
sevgiler,
gorki

Deniz dedi ki...

Gorkicim, once de istek yapmıştın unuttum :) Hemen akşama ekleyeyim. Demek Yiğit delikanlı ben gelene dek konuşmaya bile başladı, tüüü bana :) Bari çocuğu doğduğu yıl göreseydim :(

Tabiat Ana dedi ki...

mutlu yıllar deniz .sevgiler :)

Neslihan Toker dedi ki...

blogları zıplarken gördüm sizi.
ankaraya ostime selam olsun buradan.
hemen oracıkta benim önceden yaşadığım ev.
bloğunuzu beğendim, görüşmek üzere
sevgiler
www.anneleringunlugu.com