16.11.08

çözümlemeli salon


Ikea'nın ana sayfasındaki fotoğraflardan birisi yukarıdaki. Gördüğümde çok şaşırdım. Zira tanıdık bir evde çekilmiş gibiydi. O evin sahibine armağan ediyorum, bir gün bakar da görürse kırmızı halı konusunu bir düşünsün diye.


Bursa Osmangazi'de Ikea'nın 4. şubesi de açıldı. İş olanaklarına bakılırsa ufukta Ankara'da Ikea görünmüyor. Kiraladıkları arazi duruyor yerinde. Açarlarsa gider dolaşırız. Açmazlarsa da "sen biliniz". Zaten para harcamaya pek de niyetimiz yok.

7 yorum:

yass dedi ki...

denız abla, valla ben evımı bıtırdım.. artık sapsal ıkea acılmasa da olur hıhhh!!

Öykücü dedi ki...

Enfes görünüyor.

Öykücü dedi ki...

Sobelendin bu arada:))

Nazkız dedi ki...

dört gözle bekliyoruz ama geleceği yok bunların:-((

beyhan dedi ki...

şuraya bir şey yaz ayol aaaaa.

Yeliz dedi ki...

ablamda merakla antalyada açılmasını bekliyor umarım bir an önce kavuşursunuz biz alıştık hatta sık sık uğramaz olduk:)

Burcu SezeR dedi ki...

İkea yayıldıkça yayılıyor ülkeye... Bu bir yandan çok güzel, geniş ürün yelpazesi, dekorasyon zevkini genişletici mobilyalar yanıbaşımızda... Diğer yandan da para yurtdışına akıyor diye düşünmeden de edemiyorum maalesef..

Kırmızı bu yılın favori rengi olsa gerek. =)