29.10.08

bayram

6 yorum:

beyhan dedi ki...

hepimizin :)

gülriz dedi ki...

Kutlu olsun bayramımız, nice 85 yıllara...

gezicini dedi ki...

senin de benim de , nice nice yıllara...
sevgiler
gorki

Delfina dedi ki...

Kutlu olsun Denizcim,kutlu olsun..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Nice Cumhuriyet'li günlere!...

Deniz dedi ki...

Şimdi eve geldim, Cumhuriyetimızin yazmışım :) sabah çıkmadan da kendime cumhuriyet başlığı yaptım, çok da hoşuma gitti. Ama yükleyince farkettim ki onu da yanlış yazmışım :) Ama ondaki daha büyük hataydı :)

Bir konserden geliyorum, yıllardır söylediğimiz 10. Yıl Marşını bile tam bilmeyen bir halkız. Çocuklarımız coşkuyla katıldılar, eşlik ettiler koroya, onları öyle görmek moral veriyor.

Beyhan,
Gülriz,
Gorki,
Delfina
ve Periliköşk... teşekkür ederim. Herbirinizin de yeniden kutlu olsun Cumhuriyet Bayramınız. Nice yıllara...
Kırmızı beyaz çizgili blüzlü arkadaşınız :)