9.8.08

yaz tatili, paranın katili

Annemler birkaç gündür İzmir'deler. Annem sağolsun, "Ikea'dan birşey istiyorsan alalım." dedi. Bundan önce sorduğunda da"Sağol anneciğim istemiyorum." demiştim. Şimdi düşündüm de, GLIS, oyuncakların ayakkabılarını, giysilerini, minnacık aksesuarlarını, boyaları, tokaları, oyun hamurlarını toparlamak içi uygun büyüklükte. VASEN formu itibariyle çiçeklere fiyatından dolayı da bütçeye uygun bir seçim.  NORESUND'u bulursan iki tane isterim anneciğim, kanepenin iki yanına... Sepetler de kumaşlarımı koyabilmem için. 

Ama , "Paşabahçe'den vazonu al, kendi sehpalarını kullanmaya devam et, sepet için de Samanpazarı'na git bak, memlekette plastik kutu mu yok!" dersen de haklısın. Doğru söze ne denir :)

Gezmek için istiyorum zaten ben Ankara'ya Ikea'yı... Almak için değil.

9 yorum:

Hülya dedi ki...

Ben İstanbul'a gitmeyi biraz da İkea için istiyorum bazen.
Geçen hafta gezdim yine...
Hatta son gittiğimde (Ekim'de);bundan sonra İkea'yı gezmenin pratik yolunu buldum,sadece giriş katını gezeceğim diyordum ama..
Dayanamadım yine bütün mağazayı turladım.
Yemeğe davetli olduğumuz için köfteler eksik kaldı:(
Bir daha ki İstanbul gezisine inşallah...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Özel Sorular :
1-Anne İzmir'de İkea geziyor kızı yanında değil,bu kızının İzmir'e gitmeyeceği anlamına mı geliyor,
2-Ve anneye sipariş bile veriliyor,buradan gelmeyeceğini anlamış olmamız doğru olur mu?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Eee şimdi de konuyla ilgili ...
geldiğimden beri zırt pırt ikea geziyorum.Bir sürü ıvır zıvır aldım, bir dünya para verdim :),sepete toplarken çok uygun onu da alayım bunu da alayım derken,ee evin eksiği de bitmiyor ki ,başka yerlerden alınanlarda aynı para değil mi.Alalım o zaman ,
ama bunları götürmek en zorlu kısmı tıklım tıklım bagajlardan nefret ediyorum..Ankara dönüşü her bagaj açışta önüne set kuruyorum,çünkü kayınvalidemin bakışları varya....:))))
Güvenç'e diyorum bizim arabayı satıp minibüs alsak ya.....

Yeliz dedi ki...

İkeayı gezmek de ayrı bir keyif birşeyler almakta, bende neredeyse üç aydır uğramadım gitmem lazım

neslihan dedi ki...

Ikea insanı baştan çıkarıyor:-) Burda yok ama netten kataloglara bakıp duruyorum,burda olsa ne olur tahmin bile edemiyorum:-)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Haklısın, hiçbir şey almasan da gezmek ayrı bir keyif.

Ankara'ya İkea kampanyası tüm hızıyla sürüyor desene.:))

gezicini dedi ki...

Denizzzz,
ben geldim, Yigit de geldi tabii :-) biz iyiyiz, gunes, deniz kum arasında dolastık geldik. sivrisineklerle bogustuk,pisik olduk ama yıkılmadık! Yigit teyzelerini ozledi bak, soylemedi deme!
opuyorum seni, gorusmek uzere..
sevgiler
Gorkem

gezicini dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

Hülya, aynı pratik yolu annem de bulmuş. "gidince dogruca alt kata... orada hepsi var nasılsa" diyor. Gerçekten de ikiniz de doğru bir fikiri savunuyorsunuz :) Ama uygulayamışsınız ikiniz de :) selamlar...

Perilicim,
1-Anne İzmir'de Ikea geziyordu, Deniz Ankara'daydı, oraya gitmeyecekti.
2-Anneye sipariş verilmiyor, sadece yazı yazılsın diye yazılıyor :)) Anneye "anne ben bişe istemem sagol" deniyor...

Sonraaaaa, pazar kahvaltısında "hadi İzmir'e gidelim" dedik ve gittik, bugün döndük. Dönerken de komik ama bir iş görüsmesi icin Ikea'da bulusuldu, ben de jet şekilde gezip alacaklarımı aldım :))

2. Perilicim :) Benim aldıklarım 1 poşeti doldurmadı, kendimle gurur duydum hehehe :)) kızcağız bir de büyük poşet verdi, rezalet :) Biz geçen sene Bilge'ye oyuncak kutuları almış, diğer aldıklarımızı da onların içine yerleştirmiştik. Sana öneririm, kayınvalide sorarsa ne aldın diye, "kutuuu!!" dersin :***

Yeliz, bence de... Almak biz şehir dışından gelenler için zor da olsa, her ikisi de ayrı keyif, haklısın :)

Neslihan, ne olacağını söyleyeyim :) Önce her gördüğümüz alınmalı gibi gelecek, sonra geze geze doyacağız :) En güzeli katalogdan bakmak inan bana, çok daha ekonomik :) Bir de sanırım büyük alışverişlerde kargo hizmeti var, tercih edebilirsin belki.

Fikrimincim, en son Bursa'ya daha önce açacaklarını anlayınca kampanyadan vazgeçmiştik, ama işte... Ankara'da o kadar gereksiz alışveriş merkezleri var ki... bir Ikeamız eksik, o da tamam olsun diye tüm çalışmalar :p. İstanbul'a gelince bana klavuzluk edecek misin şimdi, sen onu söyle...

Gorkicim, hoşgeldiniz... Biz de bugün döndük. Yiğit kocaman olmuş gördüm fotografını, niye buradan yazıyorsam... Ben Yiğit 1 yaşını doldurmadan gelmeyeceğim bu gidişle... En kısa zamanda gelelim o halde! Hoşgeldiniz...