13.5.08

Maymun

Bizim okulun bir tuhaf yanı var. Sanırım velilerin; olağanüstü bir gösteri izleme beklentisinde olduklarını düşünerek, çocukların kendi aralarında gerçekleştirdikleri hiç bir etkinlik ve eğlenceyi görüntülememize izin vermiyorlar. Sebep olarak da çocukların strese gireceklerini söylüyorlar. Bence yanlış bir düşünce... Onlar için sıradan olan bu etkinlik, biz veliler için büyük anlamlar taşıyabiliyor. Bu yönü dışında okulumuzla hiçbir sorunumuz yok, keşke her çocuk öye bir kurumda eğitimden geçebilse.
Bilge ve arkadaşları 23 Nisan eğlencesinde, okuldaki diğer arkadaşlarına bir gösteri sundular. Bir şarkı eşliğinde bir tanesi "tavuskuşu", üç tanesi "üç küçük hanım", üç tanesi "yaban öküzü" ve beş tanesi de "maymun" oldular. Öğretmenimiz herkesin rolüne uygun giyinmesini, maymunların da maymun kulağı ile gelmesini rica etti. Ben pire için yorgan yaktım, komple kostüm diktim. Kuyruğu da var ama göstermek istememişti :) Oysa o ojeli ve hızmalı bir maymundu!

14 yorum:

saç düzleştirici aldım bugün dedi ki...

e o maymun bir gün hızmayı burnuna delerek takmak isteyecek annesi o zaman ne olacak? çok güzel olmuş.

bugünü sayma 10 gün kaldı.

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ya ama peş şeker olmuş..bu nasıl bir kostümdür ya..herşeyi görec haline getirmek gibi acayip bir tarafın var..biz yani ben en azından bunun konfprunu acayip yaşıyorum,sana bayılıyorum..

Nazkız dedi ki...

Daha dün akşam Eray'a senden ve Bengi'den bahsettim nasıl yetenekli kardeşler olduğunuzu anlattım, işte bir kez daha ispatı!

Kulakların çınlamadı mı??

Kızın inanılmaz ötesi şirin olmuş...

yass dedi ki...

ben de tavsan kız olmustum. hala o resımlere baktıkca utanırım ısallah bu maymuncukta utanmaz:P

bu arada okulun uygulaması cok sacmaymıs. bu anılar bırdaha gelmıyor kı. barı gızlı kameraya alsınlar butun velılere dagıtsnlar..

bembi dedi ki...

ben yerim benim tatlı maymunum kulaklarını da kuyruğunu da! umarım gösteri yapan çocuklar da izleyen çocuklar da mutlu olmuşlardır, eğlenmişlerdir. kostümü o kadar rahat ve güzel görünüyor ki! ben de istesem ablacımmm?? hem kuyruğumu da ben saklamam söz! :D ellerine emeklerine sağlık!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bilgecik çok tatlı olmuş ,maymunların en şekeri :)
anne de kulakların çıkması ile günlük yaşamda kullanılabilecek şahane bir giysi imal etmiş,başka türlüsü de olamazdı zaten,
tebrik ediyoruz ikinizi de....:)

Bilun Şen dedi ki...

Canım benim ne de tatlı olmuş :) Yerim o maymunu ben :)
Ellerine sağlık Deniz'cim, kostüm çok şeker :)

Deniz dedi ki...

Saçları bigudiyle sarıldığında bile muhteşem görünen ama gene de düz saçı özleyen, bugün saç düzleştirici alancığım :) Maymun hızmayı delerek takmak isteyebilir, annesi de istemişti. Ama annesi takmadı, o da takmaz :)) Takarsa da kendi burnu, benim kitabımda "AaAAAaa yapamazsın takamazsın" yok şimdilik. 10 gün sonra ne olacağını merak edenlere not: Düz saçlı bana kızacak :(

Kıymetciğim, bu nasıl bir kostümdür? Partinin ertesi gün olduğunu farkeden annenin gece 23:20 da kalıp çıkartmaya başlaması ve sabaha karşı bitirmesi sonucu ortaya çıkan bir kostümdür :) anne gece komşuları rahatsız etmemek için, yavaaaaş yavaaaaş dikmiştir :) Teşekkür ederim, hislerimiz karşılıklı...

Nazlıcığım, bence senin kulakların çınlamalı, zira bugünlerde ben de eşime sizden bahsediyorum :) Kandırmaya çalışıyorum. Bak ne güzel öğretmeni var Deniz'in, bak okuma bayramı yapmışlar, bak 23 Nisan'da baloya gitmişler, bak.. bak... bak... Sonuç:"İyi git de başvur." :)) Güzel sözlerine çok teşekkürler. Eray Beye blogumun renklerinden de söz edebilirsin :)

Yasscim, Bilge'ye fare ol, hamamböceği ol da deseler olur :)) O çok mutlu oldu, ben olsam "ben tavuskuşu olsam" derdim. Tavşan kız demeyelim de, kız tavşan diye anımsayalım, daha faydalı olabilir :)) Senden daha şirinini nerden bulacaklar da tavşan yapacalardı :*

Bembicim, sana maymun kıyafeti değil, perikızı kıyafeti yapmak lazım... Ya da barbie kıyafeti...Teşekkür ederiz teyzelerinteyzesi :)

Perili Köşküm, kuyruğu da çıkarırsak eveeet... ne kadar haklısın... Gerçi bunu Burda'dan bir maymun kostümünden çıkarttım ama o pelüş gibi kalın bir kumaştan yapmıştı, ben çok ince fitilli kadife yaptım. Başlığı da uydurdum kafasıda durmaz diye kapşona diktim. Ama çok doğru, kuyruğu kesip birkaç kez daha giydireyim :)) gerçi o kuyruklu-kulaklı da giyer :)

Biluncuğum, teşekkür ederiz. Kostüm şeker değil, Bilge'nin içinde zzaten bir maymun olduğundan sana öyle gelmiş :)) Ben hep onu maymun diye severdim, o da kızardı :) Ama sonra gösteride hoşuna gitti... öpüyoruz ikimiz de...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Harikasın, çok beceriklisin, çok yeteneklisin, benim de ablam olur musun ve bu tarafa taşınmayı düşünür müsün ?????????

cekirdeksizuzum dedi ki...

inanmıyorum hem de bir gece de dikmişsin, bilge çok şanslı böyle becerikli bir annesi olduğu için.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Kızlarrrrr!
Deniz'i merak edenler!
Birleşin!
Bilge'ye bakın Deniz'i görün!Üstelik Bilge'nin yaşlanmış halini falanda hayal etmenize gerek yok.
Ana gibi değil abla gibi hatun!
Sadece Deniz'in koca maymun kulakları yok hahhahhaa

Deniz dedi ki...

Burçinciğim, Çekirdeksizüzümcüm ve pek muhterem Biyocum, yorumlarınızı yanıtlamayı unuttuğum için affedin lütfen.

Burçin, bunlar nasıl sözler :) Utandırdın beni, ama ablan tabii olurum :) İki harika kız kardeşe kim hayır diyebilir ki! Sözlerin senin özelliklerini yansıtıyor asıl. Çok teşekkürler.

Çekirdeksiz üzümcüğüm, kumaşı önceden almış ama tarihi karıştırdığım için geçen seneki gibi kös kös oturup diktim :) Hem de bir stres... Komşu duyar mı, "bu ne her 22 nisan gecesi senin makineni mi dinleyeceğiz" der mi diye korka korka :) Teşekkür ederim...

Biyo,itifat itifat... okuyan da beni 18 yaşında sanacak :) Bilge'nin yüzünün benzemediği tek insan benim herhalde :( AAAAAAa bak şimdi aklıma geldi rüyamda seni gördüm ben bu gece, hayırdır inşallah!

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bak bizim uğurböcükü, tatlı bir maymun olmuş. Üstelik hızması ve ojesiyle son derece ikona bir görüntü çizmiş.:) Eeee annesi Deniz olanın da bir ayrıcalığı olsa gerekti sanırım.

Böcük veya maymun fark etmez. Yerim ben onu yerim. Mıncık mıncık mıncırırım hem de. Kara gözlerinden de öperim.

Maşallah kuzuya... Bir de nazar etmeyelim, severken.:)

Deniz dedi ki...

Fikrimin şapkalı ince gülü :) kara maymun sana teşekkür eder, fakat bu aralar pek bir asabi... Zaten herhalde maymun olmaktan keyif alan nadir kızlardan birisidir. Sana da o yakışır, sev bakalım :)