15.2.08

istemem yan cebime koy :)


Dün kabartmatozucuğumun 1. yaşını kutlamam gereken günmüş. Periliköşkümün yıldönümü yazısını bu sabah okuduğumda farkettim. Meğer sarı saplı Ikea alışveriş poşetinin fotoğrafını arayıp bulduğum günden beri 366 gün geçmiş :) 1 yıl sonra hayatımda nelerin olacağını tahmin edemezdim. Bana yorumlarınızla, sayfalarınızla, dostluklarınız ve arkadaşlıklarınızla kattıklarınız için tek tek teşekkür ederim.
Zaman içinde blogun içeriği değişse de, Ikea'dan gelecek bir "Mutlu Yıllar!" paketine hazırım :) İçinden de yukarıdaki kanepeler çıksa hiç de itiraz etmem!

17 yorum:

gezicini dedi ki...

inşallah Ankara'da IKEA acıldıgını görürüz! nice yıllara Denizcim!
sevgiler
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizim ;incegülüm,sen,ben hep peşpeşe açmışız blog yelkenlerini...
yaz adresini hemen sipariş ediyorum bu güzel koltukları...:)
iyi ki bembi yi tanıdım,sayesinde seni tanıdım,bloğunu ilk gördğümde ikea hayranı olarak resmen havalara uçmuş ,ne harika bir kadın ,ne harika bir blog diye düşünmüştüm ve gün geçtikçe katmerleniyor duygularım denizciğim...
unutma sen uzaklardaki yakınımsın...
kabartmatozunu seviyorum,
seni çok çok seviyorum...

Deniz dedi ki...

Görkiciğim ve Periliköşküm, aynı anda geldi yorumlarınız, ben de hemen yanıtlamak istedim :)

Gorkiciğim, görür ve gezeriz bebek arabamızla :) O zamana hatta yürür bile belki :)) Düşüncesi bile çok şeker! Teşekkür ediyorum :)

Periliköşkümcüm :) İçten duygularına teşekkür ederim. Sana ilk yorumumu 8 mart'ta yazmıştım. Şimdi kullandığın profil fotoğrafının süslediği bir yazıydı (şiirdi). Sonra el işlemesi örtülerle ilgili bir yazın vardı bir pasaj mıydı Bartın'da... O zaman da ben heyecanlanmış ve benim gibi bunları seven birini buldum diye 2.yorumu yazmıştım :)) 15 gün içinde birbirimize ulaşmışız:) Ben de seni çoook seviyorum...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Güzel paylaşımlarının devamını diliyorum Denizciğim... Blogunun birinci yaşı kutlu olsun!

Ümraniye İkea'da bana sıkıntı basar hep. Özellikle hafta sonları izdiham olur. Bir kere girince mecburen bütün katı dolaşıp öyle çıkılabilir şekilde tasarlanmış olması da sıkıntımı ve afakanlar basmasını bir kat daha arttırmasına rağmen değişik mutfak gereçlerini ve kullanışlı basit ama pratik objeleri görmek için yine de ara sıra uğrarım. Umarım Ankara'da da açılır kısa zamanda.

Sevgiler kocaman...

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Deniz uzun yıllar bloglarımız bizlerle olur inşallah..

acemi aşçı dedi ki...

İyi ki varsın.
Seni bize tanıtan Kabartma Tozuna nice yazılar dolu yıllar dilerim..

İmza: Dörtlüden Porthos!

nym dedi ki...

Deniz, nice uzun yıllar okumayı diliyorum seni:) Tabi Ankara'ya Ikea açılmasını da diliyorum. Senin yazınla bende dolaşmış olacagım:P

İşitme Kaybı dedi ki...

IKEA 'nın ürünlerini senin tanıtımınla daha bir sevdiğimiz bu güzel blogunun yılı kutlu olsun.Nice güzel yazılarınla nice güzel hayallere dalmaya :)

Kocama sevgiler Denizim...

Deniz dedi ki...

Burçinciğim teşekkür ederim. Ben de o zorunlu gezme durumundan hoşlanmıyorum senin gibi. Ben de mutfakla ilgili bölümlerde kaybolmak istiyorum :)

Kıymetciğim, ben kendi adıma sanmıyorum böyle olacağını ama seni okumaya yıllarca devam etmeye hazırım :) Sevgiler...

Acemi AŞÇI :) Artık bak düzgün yazabiliyorum :)) Ayrıca kişilik özellikleri hakkında bilgim olmadığından ben de bir seçim yapamıyorum. Sen ata ismimi :))

Nymcim, bence açılmasın :) Açıldığı gün blogun bittiği gündür :)) Bu şey gibi, siyaset gibi birşey :)) Öpüyorum, açılırsa da seni gezdirecek yazılar için söz vriyorum :)

Delfinacığım, ben de senin gibi bir güzelliği tanıdığım için çok mutluyum, sözlerine teşekkürler... Sevgiler...

Devletsah dedi ki...

Her ne kadar seni bu blogla tanımamış olsam da bunu da seviyorum...

Her İkea'ya gittiğimde aklımdasın.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ben nedense evde deri koltuğu sevemiyorum. Bence soğuk bir hava yaratıyor...

Bu arada mutlu yıllar :)

Nazkız dedi ki...

Dileğim Allah'dan bloğun uzun ömürlü olsun biz de böylece keyfini sürelim hep birlikte:-)

Ah bir de İkea açılsa, çocukları atsak çocuk odasına, dolaşsak, dolaşsak dolaşsak, dolaşsak, dolaşsak.... sonra bir kave molası versek versek versek versek.....

Tabiat Ana dedi ki...

efendim yeni yaşınız hayırlı olsun daha nice yaşlara yeni yeni yazılarla inşallah.

BeYHaN dedi ki...

benim için bu blog ikeadan çok fazlası.

daha nice mutluluk veren yazılara denizcim.

S. dedi ki...

NIce yillara Deniz! ;)

Deniz dedi ki...

Devletşah, sürpriz yumurta blogu oldu senin açından :) Zaten onu bilen bunu bilmiyor, bunu bilen öbürünü görünce şaşırıyordu bir dönem :) Ikea'ya her gittiğinde aklına geldiğimi biliyorum :)

Esra, bütün ev deri kaplı olmadığı sürece ben tek koltuk ya da kanepeyi çok seviyorum. Sıcak geliyor bana da :) Teşekkürler.

Nazkız, işte biz o gün tükeneceğiz :))) Gene de yeni keşfettiğimiz yer de fena değil kahve açısından ne dersin :))

Tabiat Ana teşekkür ederim, ben de yazmaaaak yazmak istiyorum. Bıraksalar bütün gün yazarım çizerim :) Güzel dileklerine teşekkürler...

BeYHaNcım, Ikea sevmediğini biliyorum :) Daha fazlasını da ben yazmıyorum, orta yolda buluşuyoruz işte :)

Sevgili Sanem, çok teşekkür ederim. Burada beğendiklerimi beğendiğinde, diğer yanda beni yüreklendiren sözlerinle hep buralarla olduğun için teşekkürler...

yass dedi ki...

denız abla, ıstanbulda kadın programlarına tur duzenlıyorlarya.. sen de bı ıkea turu duzenlesen?? walla ılk musterın ahanda benım