29.2.08

29 Şubat Abla Kardeş Günü

Kardeşimle aramda 5,5 yaş var. Kimileri yaş farkını duyunca "AaaaAAAaa çokmuşşşş" der, ben buna sinir olurum. Hele çocukken-ergenken daha fazla sinirlendirirdi. İkimiz de yetişkin olunca aradaki yaş farkı yok oldu. Biz birbirimize hiç benzemeyen ama çok benzeyen iki kardeşiz.

Üniversite'ye Ankara'ya geldiğimde, o zaman internetin kullanımı da çok olmadığı için sürekli birbirimize mektuplar yazardık. Ankara'dan attığım mektup 2 gün sonra elinde olurdu. Aynı şekilde onun mektubu da benim elimde... Şimdi o mektuplar bir koca kutuda duruyor. Kimi zaman oradan buradan, eski kitapların arasından çıkan unutulmuş mektuplar bizi gülümsetiyor. Bazen de kahkahalar şellale oluyor...
.
Gene böyle bir mektup terapisine şöyle başlamıştım;
.
"Bir gün bir abla, uzaktaki kız kardeşine bir mektup yazmış. Mektubu 29 Şubat'ta eline geçecek şekilde postalamış. Gerçekten de mektup 29 Şubat'ta kızkardeşinin posta kutusundaymış ve o günden sonra 29 Şubat Abla Kardeş Günü olarak kutlanmış. Abla, 29 Şubat'ı dört yılda bir geldiği için seçmiş ki, her sene birbirlerine masraf olmasın."
.
Gerçekten de mektubum ona 29 Şubat'ta ulaştı. Geç ya da erken gideceği tutsa, büyüsü kaçacaktı.
O günden sonra bu sanırım 3. Abla Kardeş Günümüz. Dört yılda bir kutladığımız için keyifli ve espirili. Biz, birbirimizi düşünmek için özel günleri beklemeyen kardeşleriz fakat cüce şubatın boyunun uzadığı bu gün, daha bir eğleniyoruz.
.
Tablo'yu Pablo Picasso senin için yapmış; dünyanın en Picassosever kardeşi için :) İyi ki benim kardeşimsin. Başkasının kardeşi olsaydın çatlardım herhalde :D

15 yorum:

bembi dedi ki...

Kalbim güm güm atarak okudum, iyi ki benim ablamsın! Başkasının ablası olsan çatlardım!! Seni çok seviyorum, abla kardeş günün kutlu olsun! ;D :*

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

NE ŞAHANE ŞEYLERSİNİZ SİZ YA..BENDEDE BİR ABLA VAR DENİZ'İN GÖRMÜŞLÜĞÜDE VAR.. HANİ FENADA DEĞİLDİR BENİM KADAR OLAMASADA :) ŞEKERİM AÇALIM BİR BLOG DİYORUM KABUL ETTİREMİYORUM BEN SENİN GİBİ YAZAMAM EDEMEM DEMEKTE..DEDİM AÇALIM BİR YEMEK BLOGU ALEM YEMEK NEDİR GÖRSÜN KOMLEKS OLSUN HATUNLAR KADINLAR YOK ŞEKERİM VERMEM KİMSELERE TARİFLERİMİ DİYOR(BURASI YALAN UYDURDUM..GÖRÜP GÖREBİLECEĞİMİZ EN GÜLEÇ KADINLARDAN BİRİDİR HATTA NEFRET EDERİM HER SABAH GÜLEN BİR YÜZLE UYANDIĞI İÇİN KENDİSİNDEN)
DENİZ VE BEMBİ GİBİ YADA BİYO VE ALASI GİBİ ATIŞRŞIZ SÖYLEMEYİ UNUTTUĞUMUZ SEVGİ SÖZCÜKLERİNİ YAZARIZ..IH IH YOK..BENİ İÇİNİZE ALIN DEMEK İÇİN YAZDIM BU KADAR ÜSTÜNE ALINAN ABLA KARDEŞLER SÖZÜM SİZE..

beyhan dedi ki...

icatlara bak icatlara. töbe töbe. anneme telefon açıp da şimdi , 20 sene önce yaptığım gibi, "niye kızkardeşim yok benim" diye ağlayayım mı yani?

Devletsah dedi ki...

Az evvel kapıdan girdiğimde üzerime atlayıp, beni mıncık mıncık mıncıklayan, er yerimi ısırıp cimcikeyip, öpüp sırnaşan kardeşime yazını okuyunca pek duygulandı. Yine üzerime saldırdı... Bugün itibariyle abla kardeş günümüzü kutlamış olduk.. Sevgi yumağı şeklinde.

Sizinkiler de kutlu mutlu olsun :)

Nazkız dedi ki...

Çok kıskandım vallahi, hadi benim için çok geç artık ama kızım için doğursam mı acaba????

yass dedi ki...

eee..seyy.. ben de araya sıvısabılır mıım:P

Sertalp Bilal dedi ki...

:) Valla çok güzel bir buluş olmuş bu. Mutluluğunuz hiç bozulmasın inşallah Bengi ve Deniz Abla :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iki mükemmel kadının mükemmel buluşu,abla kardeş gününüz kutlu olsun....

melda dedi ki...

çok tatlısınız ya :) maşallah..
nice güzel abla-kardeş günlerine :)

Deniz dedi ki...

Bembicim, senin de... Şahane çizimini koyayım mı diye düşündüm :) Her abla kardeş gününde çizimi güncellersen, 4er yıl arayla kendimizi görmüş oluruz hihi

Kıymetciğim, ablan da abla yani... Ona da dedim ya, onu gören "ben de abla mıyım" demeli :) Havalııı, güzeeel, bakımlııı, süslüüü, müthiş düzenli ve titiz... Hatta ona da söyledim, "biz de abla mıyız sizin yanınızda" dedim :) Maaşallah! Yazalım blog, bir yazı blogum yoktu o da olsun :) İçimize almak ne demek? Ben senin de ablan olayım yaş itibariyle :) Yass, fikrimincim ve sen... O, geniş bir ailem oldu.

Beyhancım, her 4 ayda bir de erkek kardeş-abla günü olsun. Artık uygun görülen bir günü seçersiniz :) Ağlama annene, ikimiz çift yumurta ikiziyiz senine :)

Devletşah, bakalım 4 sene sonra da hatırlayacak mı kardeşin :) Ve yazın için de yeniden teşekkürler!!!

Nazkız, bir dahaki güne yetiştirme ihtimali var tabi :)) Kulakların çınlıyor mu bügünlerde :)

Gel Yassciğim :) nceden kararlaştırmıştık zaten :*

Sertalp senin de ablan vardı değil mi(rezil olmayayım)? Teşekkür ederiz, amin... sizin de bozulmasın mutuluğunuz.

Periliköşküm, teşekkürler. Kuzulara da anlatsaydın :) Biz bayrağı onlara teslim edelim :)

Meldacığım, amin. Herkese kardeşi ailesiyle sağlıklı güzel günler dilerim :)

Vişne Ağacı dedi ki...

Oh valla ne güzel.Ben de kıskanayım sizi :(

Ablamın illa da ikiz kardeş isterim demesi üzerine doğmuş olmama rağmen ablamla (özellikle son 3 senedir) hiç anlaşamıyoruz ve konuşamıyoruz.
Üstüne üstlük ikizimin dediğine göre bol bol günahımı alıyormuş :(
Ayrıca bana yapma dediği şeyleri kendisinin yapmasına sinir oluyoruuum :(

Bir gün o da hatalarını anlar da aramız düzelir inşallah.

sevinç dedi ki...

ablamla aramızda yedi yaş var.
onun ankara'da okuduğu dönemlerde ben de mektuplar yollardım..fakat ablam biraz rutubetli gözlere sahip olduğu için her mektubumdan sonra saatlerce süren telefon konuşmaları ve aglaşmalar olurdu:)
yazmayı kestım...
o zaman ablamı özlüyordum uzaktaydı;şimdi ablamlayım ogünler çok uzaklarda kaldı...
güzeldi...
şimdi dediğin gibi aradan yıllar geçtikçe sanki o yas farkı siliniveriyor...herşey güzel bir anı olarak kalıveriyor...
29 şubat güzel bir fikir:)))
abla kardes gününüz kutlu olsun diyeyim:))
ben de ablamı çok seviyorum...
yaşasın ablalar:))
sevgiler...

Yeliz dedi ki...

Deniz ve Bengi, ikinizde çok tatlısınız iyiki sizleri tanıdım, hep böyle mutlu keyifli, huzurlu olun !!:)

sevgiler

Deniz dedi ki...

Vişne Ağacı, yazdıklarına üzüldüm. Çünkü herhalde dünyada en iyi anlaşması beklenen kişiler iki kız kardeştir. maalesef her zaman böyle olamıyor, sizin de en kısa zamanda ilişkinizin düzeleceğini umarım. Bazen ablalar kapris yapar :)

Sevinç, abla biraz da anne gibidir. Yani ablalar kendinde o sorumluluğu görür, diye düşünüyorum. Yaş farkı kapansa da gene o kendini daha farklı görür, ben de öyleyim :) Sizinki de kutlu olsun, 2012 de ablanla 29 şubat'ı kutlarken bizi hatırla :) Yaşasın kardeşler :)

Yeliz dileklerine teşekkür ederiz, biz de senin için aynı şeyleri dileriz :)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

İkinizide tanıdığım için çok mutluyum. Sizin kadar yetenekli iki kardeş hiç görmedim ben. Yaptığınız işleri , kardeşliğinizi hep taktir ediyorum ve ilgi ile izliyorum.
Daha nice mutlu günler dilerim.