16.1.08

üşeniyorum, öyleyse yarın!

.

Sevgili Kıymet, beni "Yapmak zorunda olduğumuz hâlde, bir türlü yapamadığımız kolay işler." hususunda sobelemişti. Ben de periliköşkümü peşinen sobeleyeyim de, sonra unutmayayım :)
.
1- Liseden arkadaşım, yıllar sonra yeniden bulduğum arkadaşım Serap'ı aramayı ihmal etmeme anlam veremiyorum. Aramam lazım, ama "Bebek uyuyordur, şimdi geç oldu, telefon nerdeydi" gibi düşüncelerle erteliyorum. Muhtemelen bana küsmüştür. Haklı. Tahtaya yazsaydım, gözümün önünde olurdu, bunca zaman ertelemezdim herhalde.
.
2- Evimizdeki oyuncak çeşitliliği, orta halli bir oyuncak dükkanını dolduracak seviyeye ulaştığından beri kapaklı kutular bile yetmiyor. Düzenliyorum, kutunun yarısı boş kalıyor. Tekrar dökülüp toplanınca kapanmıyor kapaklar. Bu nedenle TROFAST türü bir depolama ürünü benim işime çok yararayacak gibi görünüyor.
.
3- Bilgisayarın 2 kez göçüp her dosyanın silinmesinden akıllanmıyor ve kızımın fotoğraflarını DVD'ye çekmeyi erteliyorum. Halbuki çek DVD'ye, güzellerini de düzenli olarak her ay fotoğrafçıya gidip çıktı al, albüme koy. Yok... Ne zaman yapacağım bunu? Bir daha silindiklerinde herhalde...
.
4- Boncuklar karıştı, çiviler, halkalar hepsi iç içe. Neden? Kutu yere düştü de ondan. Kapağı kırık boncuk kutusunu toplamak ve düzenlemek ile ilgili bir planın var mı Deniz? Kaç bahar sonraya denk geliyor bu plan? Belki minik FIRA, sana bu gücü verir? Çekmeceli objeleri seven canım arkadaşıma selam olsun :)
.
5- Ve kendine saygıyla ilgili son erteleyiş. Hayat koşturmacası içinde yüzüme hafif bir nemlendirici sürmeyeli kaç ay oldu... Hmm, 1 ay olmuş :) Kendime güzel kremler, mümkünse de kaliteli bir göz kremi almak istiyorum. Aynaya bakınca şimdikinden daha düzgün bir cilt görebilmek için.
.
Biyonikkedi ve Öykücüyü de sobelesem kabul ederler sanırım :)

13 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ne müthiş birisin sen ya!! tembelliklerini paylaşırken bizlerle bende sayende kutulama,saklama,depolama gibi detaylar öğrendim..

Deniz dedi ki...

Aman Kıymetciğim, müthiş olduğum konu tembellik :) Ayrıca "Not düşerim" dediğin mevzuyu gündeme getirip beni rezil etmediğin içim şükranlarımı sunarım :))

Açalya dedi ki...

Luns'tan var bizde. Sadece benim adam kullaniyor. Beni bozar organize isler.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ah deniz ,aslında ben evrim tarafından sobelendim ve inan yazmaya bir türlü enerji bulamadığım için maalesef senden önce yazamadım ve golü yedim...:))
yaratım fikirlim ,o tahtaya yazmayı nasıl yaptın alla sen ,yaratım fikirlim bak bu lafı sevdim,
oyuncaklarla ilgili ortak sıkıntı aynı...
senin bu eklediğine benzer daha enli ve renkli plastik kutularda iyi gözüküyordu sanki...
eee 3-4 yıl sonra oyunck işimiz bitince biz bu kutuları ne yaparız ,ne saklarız içinde ...

beyhan dedi ki...

biri beni mi andı? kulaklarım çın çın... :)

yine ben dedi ki...

bir de yani blog içeriğiyle uyumlu ve zekice kurgulanmış bir sobeyle karşı karşıyayız kangre kangro kongrecalu kongreculeyşın

Nazkız dedi ki...

sevgili Deniz, ben de işe başlamadan önce yapılacaklar şeklinde bir liste yaptım ki kendime evlere şenlik! Senin listenle birebir örtüşüyor:-)))

Sen de demiştin ya önceden, gerçekten çok ortak yanımız var:-)))

Deniz dedi ki...

Açalya, ben oldum olası sevmişimdir bu not tahtalarını, benim olmadı hiç. Üzerine hep güzel notlar yazılması dileği ile, güle güle kullansın eşin :)

Periliköşküm, olsun...Benimki espiri, zaten bu son sobeleyişimdi :)) Ben biliyorum zaten senin ertelediklerini, süpersonik anne :) Kutulara gelince... Bizim evde onlar takım kutuları olarak değerlendirilecek. Daha var gerçi bizim oyuncaklardan kurtulmamıza :)

Beyhancığım, çok belli ettim herhalde :)

Yine sen, işte görsel malzeme ararken akla gelmiş bir fikir, sonra da bir bilinçaltı durumu sezdim, demin de dediğim gibi ama vakit geç olmuştu artık :))

Nazlıcığım, aslında bu liste yılsonu listesi olmalı, yap kurtul sonra yeni yılda bunları düşünme :)) ama o şansı da kaçırdık, inşallah kısa sürede hallederiz tüm listeyi :) Sevgilerimleeee...

Öykücü dedi ki...

Ay bu yazıyı ben atlamışım.Utanç verici.Bayılırım sobelere şapırt.Yarın yazacağım umarım:)))

Sevgiler..

fikriminincegülü dedi ki...

Haftasonu İkea'daydım. Her köşede aklımda sen vardın yahu. Ve içimden sürekli şu cümleyi tekrarladım:"Ankara'ya İkea açılsın"

Ben de tahtaya, panoya, her biyere asıyorum da sonra okumaya fırsat olmuyor be Denizciğim.:)

Deniz dedi ki...

Öykücü ben de yorumları atlamışım ne utanç verici :( Yazını gelip okuyayım ben de ...

Fikriminciğim, bir gün açılır elbet :)) Neler aldın bana yaz da ben de sana ithafen yazı hazırlayayım bahaneyle... Ben de dolaba yapıştırıyorum, dolabın yüzü görünmüyor vallahi...

Biyo dedi ki...

Hem bu konuyu yazdığımı hemde
"Beni sobelemeyin uleyn,ben istersem kendim yazarım" ana temalı yazımı okumamışsın demek ki kızım Denizzz.
Gel bakalım tahtaya.
Bi kurtarma sözlüsü yapayım,kanaat notuyla falan belki telafi edebilirsin.

Nemlendirici sürmeyeli aylar mı oldu??
Cıkcıkcıkkk hiç olur mu be Denizim.Ben iki elim kand aolsa sabah akşam cilt bakımımı yapmazsam hasta olurum.İstikrarlı ve üşenmeden yaptığım tek eylemde bu olsa gerek yoksa şlerin götüne koyiim,bitmezki iş güç pıffffff

fikriminincegülü dedi ki...

Denizim, mümkün olsaydı hepsini almak isterdim. Lakin bir şifonyer ve bir ayakkabılık bir de bir sürü ıvır zıvır aldık. Mum, makas, tava falan işte.:) Ben eşyalardan da çok oradaki dekorasyon fikirlerine bayılıyorum. Küçük daireler oluşturuyorlar ya.:)