30.1.08

derin bir nefes

Sevgili Devletşah'ın "nefesimi kesecek anlar" konusunu bana göndermesi çok hoşuma gitti doğrusu. Bu biraz da kendi hedeflerini gözden geçirip, kendine diğer taraftan bakabilmek... Üç kademeli oyunumuzu zevkle sürdürüyorum. Tunç Kılınç'ın orijinal sorularıyla... Ben beşer madde ile sınırladım kendimi.
Oyunu kimlere gönderseeem :) Acemiaşçı, nymphea ve fikrimin ince gülüme... Yanıtlamak isterlerse tabii...


.

"İşte bunlar... Bakalım kaç tanesi gerçek olacak?"
.
* Ülkemizin "çağdaş uygarlık düzenine" ulaştığını, "gelişmekte olan ülke" sınıfından sıyrılıp "gelişmiş ülkeler" arasında sayıldığını görmek,
* Başka gezegenlerdeki bir yaşam belirtisinin gerçek ve net bir görüntüyle ispatlandığına şahit olmak (mesela "Signs" filminde video kaydına yakalanan uzaylı gerilim kaynağını gördüğüm andaki gibi :)),
* Kızımın çok severek kazandığı fakülteden, başarıyla mezun oluşuna şahit olmak,
* Seyahate çıkmak için şuradaki aracın bir benzerini kullanacağımızı öğrenmek,
* Küresel ısınmanın durduğunu, bahsedilen tüm risklerin ortadan kalktığını, canlı çeşitliliğinin arttığını ve insanlığın bilinçlenmesinden ötürü dünyanın masmavi bir gezegen olduğunu görmek, tarihi ve gerçekleşip gerçkleşmeyeceği belli olmayan ama olursa nefesimi kesecek anlardan...
.
"Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim."
* E sınıfı ehliyet almak,
* İkinci bir yabancı dil öğrenmeye başlamak,
* Mardin ve Artvin'e gitmek,
* Ailemdeki yaratıcı ve cin fikirlilerle iş kurmak,
* Flash'ı daha iyi kullanabilmek; yaptığımda mutlu olacağım, yapmayı istediğim ve uygun koşullar olmasına karşın niye yapmadığımı bilmediğim hedeflerim.
.

"Bir daha dünyaya gelme şansım olsaydı yapacaklarım..."
* Daha genç bir yaşta, hatta iki kez anne olmaya karar verirdim yeniden doğsaydım... Şimdi geç. Tıpkı 7'nin çok geç olduğu gibi :)
.
İmaj istockphoto.com'dan kellykellykelly.

2 yorum:

beyhan dedi ki...

zaten ödüm çıktyıdı o sahnede. bir de yedi çok geç korkutucu lafını da yazmışsın. brrr... (korkudan). bir yandan da üşüyorum gerçi ama o ayrı.

nym dedi ki...

Denizcim tesekkur ederim, en kisa zamanda yanitlicam sorulari:)