13.12.07

röportaj sobesi

Bu sobe, Çekirdeksizüzüm'den. Bu kez kendimi, röportaj yapılan biri gibi hissettim :)


1. Blogda yazmaya ilk defa nasıl başladım?
Yaklaşık 3 sene önce başladım. Önce bir fotoğraf iletim mekanizması olarak kullanmaya başladığım blog sistemi, daha sonra türlü kılıklara girerek nihayetinde şu an gördüğünüz içeriğe dönüştü.

2. Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
Bu blogumda eskiden belirli bir içeriğe yer veriyordum. Bir süre sonra biraz daha kişiselleştirdim. Belli bir çizgide gitmeye çalışıyorum.

3. Blogda yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
Hayır. Feragat edilmeye başlanırsa, keyif olmaktan çıkacağını sanıyorum.

4. Blogda yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Zorunlu bir hal almadı. Her gün güncellemek gibi bir iddiam yok. Öyle olsaydı belki gerilim unsuru olabilirdi.

5. Blogda yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
Hayatımdan feragat etmemi gerektirip, artan bekleyiş yüzünden zorunlu hale gelirse ben de bu maceraya son veririm.
Çekirdeksizüzüm'e teşekkürler. Kimi sobelesem kimi... Öykücü'ye bir sobe borcum vardı, ödemiş olayım :)

4 yorum:

Öykücü dedi ki...

Oley:) Bu sobeye bayıldımmm.Birileri bana da sorsa diye bekliyordum.

Aslan Deniz:)

Biyo dedi ki...

Öykücüüüüüüü
Ben de buradayım piştttttttt,bende avına atılmayı bekleyen bi panter gibi bekliyorm.
Sobeleyin len beni:)

Biyonikkedi dedi ki...

Bir sobede benden Denizcim ehiiiiii;)))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

teşekkürler denizciğim...