18.12.07

iç sesli yazı

Bugün Bilge'yi okula bıraktım. Okuldan eşimi aradım, işe birlikte gidelim mi diye soracaktım. Telefonuna ulaşamayınca bastım gaza. Çevre yoluna çıkınca, Modern Sabahlar bitmişti ben de CD dinleyeyim dedim.

Mor ve Ötesi'nden aşağıdaki şarkıyı başladım dinlemeye. Kendilerinin en sevdiğim parçalarıdır. Bangır bangır açtım sesi, ben de söylemeye başladım.

Yolda giderken hem söylüyorum hem de bir yandan "Yandaki arabadan bana baksalar deli mi derler, söyleniyor mu derler yoksa kendilerine küfür ettiğimi mi sanarlar?" diye düşünüyorum. Göz ucuyla da bakmıyorum, hani göz algılar ya görüş açısının uç noktalarını... İşte o uç noktada bir araba yanımda atbaşı gidiyor. Bir yandan "Sussam." diyorum, diğer yandan söylemeye devam ediyorum. Araba yanımdan gitmek bilmiyor...
Sonra önüme geçiti. Plakasına baktım.

Eşimmiş. Hem koca kalabalık trafikte eşine rastlamak ilginç, hem eşimin beni öyle görmüş olması ilginç. En azından onun için ilginç :)

Mor ve Ötesi'ne selam, yola devam.

12 yorum:

Qumania dedi ki...

Bende seviyorum Modern Sabahları:)
Bu arada, normalde yolda yüksek sesle müzik dinleyemeyen ben, tek başıma araba kullanırken, müziğin sesini sonuna kadar açıp bağıra bağıra şarkı söylüyorum:) Iyi bayramlar...

Qumania dedi ki...

Bende seviyorum Modern Sabahları:)
Bu arada, normalde yolda yüksek sesle müzik dinleyemeyen ben, tek başıma araba kullanırken, müziğin sesini sonuna kadar açıp bağıra bağıra şarkı söylüyorum:) Iyi bayramlar...

gezicini dedi ki...

her sabah 07-10 arasında mutlaka Modern Sabahlar dinlerim. artık eşim de alıştı. araba kullanırken ise yine radyoodtü. bazen kaptırırım ama artık son zamanlarda çok dikkatliyim, yavaş ve sakin kullanıyorum.
Denizcim, nice sağlıklı güzel bayramlar dilerim.
Bilge'yi de öp benim için.
sevgiler
gorki

bembi dedi ki...

ayyyyy korka korka okumaya devam etiim, ama neyse ki sonu güzel bitti!! :D

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

DENİZZZZ..
BENDE BİRKAÇ GÜNDÜR YENİ ALDIĞIM İKİ CD Yİ YAZAYIM DİYORDUM KENDİ KENDİME BİRİ PC DE TAKILI DİĞERİ ARABADA.. YAZAYIM PAYLAŞAYIM ARKADAŞLARLA DERKEN SENDE BENZER BİR DURUMU YAZMIŞSIN..O HALDE DEVAMI KENDİ BLOGUMDA OLSUN ;)

ayca dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu olsun..
Sevdiklerinizle,ailenizle birlikte mutlu,huzurlu bir bayram geçirmenizi dileriz...

Ayca ve Tugce

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ne güzel bir tesadüf yav...
ben de şarkı söyleyen çılgın bir bayana yavşayan bir herif mi diyecektim ki sonu epey ilginç,dünya küçük,ee Ankara'da küçük(!)...
sağlıklı ve huzur dolu bayramın olsun canım ,ben gene bartın'ı beklemedeyim...:)

Deniz dedi ki...

Qumania, size de iyi bayramlar. Modern sabahlar benim için yolu çekilir kılan bir porgram :) Bazen gideceğim yere gittiğim halde bitmesini ya da reklama girmesini bekliyorum.

Gorkiciğim, sizlere de iyi bayramlar. Hep sakin kullanmak lazım, ben pek sakin bir sürücü olamıyorum. İşte böyle bağırıp şarkı söyleyince daha skin oluyorum herhalde :)) Öpüyorum.

Bembi, ben de olsam herhalde korka korka okurdum. Aslında bala "birşey yok" yazsaydım böyle olmazdı :))

Kiymetciğim, yaz bakalım. Hatta bakayım yazmış mısın :) Bu gece rüyamda gördüm seni, sanırım yazdıklarından etkilendim. Bir de dün gece sayfana baktım en son bilgisayarı kapatmadan, ondan olabilir :) Rüyanın konusunu anımsamıyorum, ama kötü birşey değildi :)

Ayca ve Tuğçe, teşekkürler ederim. Sizlerin de bayramları kutlu olsun. El öpenleriniz çok olsun :) Öyle derler ya :))

Periliköşkcüğüm, Bekle bakalım Bartın'ı. Biz de burayı bekliyoruz. Olsun bekleyelim. Gidişler gelişler insanı çok yoruyor, hele böyle kısa süreler için. Teşekkür ediyor, ben de köşkünüzdeki beyefendiye ve güzel hanımlara sevgilerimi gönderiyorum :) İyi bayramlar.

Açalya dedi ki...

Tesadufun boylesi! :)ben hic sarki ezberleyemem, o yuzden hic eslik edemem falan, cok beceriksizim o konuda...

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

Deniz dedi ki...

Açalya, evet tesadüf. Gerçi güzergah aynı ama gene de onca araba arasında karşılaşmak tesadüf :) Vardır mutlaka ezberinde şarkı :)

Yaren ben de bayramını kutlarım, ben de sevdiklerinle nice bayramlar dilerim. İnternette sorun olduğu için yeni yanıtlayabildim, kusura bakma :)

beyhan dedi ki...

merabaaa cüceyim beeen