23.12.07

bayram

Biz biraz deliyiz sanırım.
Daha önce de bir öfke anında evin merdivenini söküp, yenilemiştik. Gerçi bu seferki daha makul bir yenilik oldu. Sonuçta tutkalı kâğıda sürüp, dikkatlice duvara yapıştırmak yeterli.
.
Fakat bu kez de, aklıma başlamadan fotoğraf çekmek gelmedi. Aslında bizim karar verme süremiz kimi zaman fotoğraf makinesini açma süresinden daha kısa olabiliyor.
.
Televizyonun üzerinde durduğu geniş ve kalın bir rafımız vardı. İnşaat esnasında rafımız düştüğü için duvarda önceki deliklerin izleri kalmıştı. Yeniden sağlamlaştırıldığında izler görünmüyordu ama, artık o rafı kullanmadığımız için bir süredir görüntü rahatsız ediyordu.
.

.
Bilge dün anneannesine gitmek isteyince 19:30 da onu anneme bıraktık ve Bauhaus'a gittik. Bayram münasebetiyle 20:00 itibariyle kapanacak olmasının gerilimiyle 20 dakika içinde kağıtlara ulaşıp, birisini seçtik. Ben koyu renk severim. Gerçek tuğla görünümünde olmasını arzu ederdim. Ancak mevcut ürünlerden bunu seçtik. Eşim daha çok açık renklerden hoşlanıyor.
.
Kağıt yerli malı. Rulosu yaklaşık 53 cm eninde, 10 metre boyunda 9.50YTL. Tutkalı da çeşitli boylarda bulmak mümkün. Çok sulu bir tutkal olduğu için damlama riski çok fazla ama silindiğinde hemen çıkıyor, iz ve leke bırakmıyor. Girintinin iki yanındaki kutuların içlerini de kapladık. İlk fotoğrafı çektikten 3,5 saat sonra tamamen bitmişti işimiz ve saat 23:45 idi.
.

9 yorum:

Öykücü dedi ki...

Çok şık olmuş:)Ben de gerçek tuğla rengini severim ama bu renk duvarların rengiyle çok uyumlu olmuş.

Bu tip değişiklikler uzun uzun düşünerek olmuyor:) Ani kararlar ani değişiklikler:)

Sevgiler...

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

DENİZ..
HARİKA OLMUŞ..

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim kurban bayramın kutlu olsun .Sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Aaaa çok güzel olmuş, tebrikler...

nym dedi ki...

Cok guzel olmus elinize saglik:) Evdeki boyle kucuk degisiklikler insani ne kadar mutlu ediyor dimi, gelip gidip ona bakiyor insan:)ee tabi bi de elleriyle yapinca:P

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

evet merdiven macerasını okuyunca da valla helal olsun demiştim,şimdi de öyle,
ne kadar değişmiş kağıt kaplamayla duvarınız ,
işte küçük dokunuşlarla değişen büyük dekorasyon ...
çok ama çok beğendim....
kararlılığına da hayran oldum.

Deniz dedi ki...

Öykücü, biz gerçekten dengesiziz. Yani bunu biz çift olduğumuz için söylüyorum. Ben tutarlıyım esasında, fakat işte birazdan 2. yazıyı yayınlayacağım o zaman anlarsın söylemek istediğimi :) Şık bulmana sevindim. Gelip gidip bakıyorum, biraz soğuk geliyor. Gerçi rafı takınca azıcık ısıttı ama gene de öyle işte :)

Kıymetciğim, sağol. İleride ustaya ihtiyacın olursa çekinmeden arayabilirsin :) Buradan belirtelim, bayan ustamız vardır :) Of, cok yorgunum ama... Nedeni az sonra :) Çok teşekkürler.

Zeynepciğim, teşekkür ederim, ben de senin bayramını kutlarım. Çikolatanı görüşünce veririm :))

Burçinciğim teşekkürler. Eşim evin görüntüsünden çok çabuk bıkıyor, ya koltukların yerini değiştiriyoruz ya bir yere bir raf takıyoruz. Ara sıra da böyle hafif büyük değişiklikler :) Merak ediyorum beni değiştirecek mi diye. Soruyorum kızıyor :)

Nymciğim, vallahi ellerimizle yapınca çok zevkli. Kendimi "evim evim güzel evim" vs programlarda hissediyorum. Tabii, eşimin bu tür işleri yaparken üzerinde bayramlık giysileri olmasa daha iyi ama, onu böyle kabul ediyorum, her daim şık olmak istiyor :) Daha sizin ev çok yeni, ama kendi kendinize en azından bir badana yapmanızı öneririm :) İnsan eşini tamirat sırasında daha çok tanıyor :))

Periliköşküm, öyle kötüydü ki.. tv'nin isi, eski vidaların izleriii... Biz de halının altına süpürülen tozlar gibi kapattık gitti :)) Ama delikleri sıvadık da kapattık. Bir de komşular pek memnun kalmamış olabilir, süpürgelikleri çaktık vs, az da olsa gürültü çıktı... Bak gelince seninle de gider bakarız. Çok güzel kağıtlar var. Öptüm :)

cekirdeksizuzum dedi ki...

bravo vallahi acaip takdir ettim. ben olsam asla cesaret edemezdim şimdi duvarı da kağıdı da mahvederiz en iyisi usta çağıralım derdim:)
bu arada hiç canını sıkma soğuk falan olmamış çok güzel olmuş. ben bunu tuğla desenliden daha çok sevdim.

sevgiler...

Esra :) dedi ki...

çok güzel olmuş. resimlerden göründüğü kadarıyla odaya ayrı bir hava katmış.

KadıncaBlog