25.12.07

bayram-2

Deliyiz demiştim.
Bayramın 3. günü aşağıdaki macerayı yaşarken, hızlandırılmış bir seçim yapmak zorundayken (sanki başka gün yok), gözüm hep gerçek tuğla görünümündeki kağıtlara takıldı.
Eşim, kiremit renginin salonda karanlık olacağını söyledi ve o sihirli cümleyi söyledi : "Sen bilirsin."
.
Bizim evliliğimizde, "Sen bilirsin." demek, yani bana onun böyle söylemesi, "Ben bunu beğenmedim, illa bu olsun diyorsan bu olsun. Ama ben beğenmedim, haberin olsun. Alıp eve götürünce suratımı asarsam bozulma." demektir.
.
Böyle bir risk alamam. Bu cümleyi duyunca onun asıl beğendiği diğer alternatiftir diyerek kendi beğendiğimi sağ elimle iterim :)
.
Neyse efendim, lafı uzatmayalım. Cumartesi günü "karanlık olur" dediği ve benim beğendiğim kağıdı aldırtmayan bizim bey, pazar günü olduğunda "Haydi gidip benim masamın yanını için de kağıt alalım." dedi.
.
Gittik... Baktık... "Bu çok güzelmiş aslında." dedi ve dün benim salon için almak istediğimi, çalışma odası için aldı.
.
Kapladık... "Haklıymışsın, bu daha güzelmiş." dedi.
Güle güle kullansın.
.
2 gün peşpeşe duvar kâğıdı kaplamak, bacak ve karın kaslarınızı çok fazla çalıştırıyor, öneririm :)
.
Bu arada merak edenlere not; daha kaplayacak yer yok şimdilik :)

Halley Duvar Kâğıtlarının web sayfasından, örnekleri seçerek görüntüyü canlandırabilir, seçtiğiniz desenleri bordürlü yada bordürsüz görme imkanı bulabilirsiniz.

10 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Harikasınız Deniz..
Senin seçiminden yana olurdu benimde seçimim.Sormuşmuydun anımsamıyorum ama fikir beyan edesim geldi :)
takık olduğum cümlelerden biridir SEN BİLİRSİN!! Karar aşamasında ki sonuçlar bizde aynı olmaz.Ama çok samimiyetsiz bulduğum kesin bu cümleyi..

İşitmeKaybı dedi ki...

denizcim harika olmuş ya,güle güle kullanın...senin seçimlerin her zaman güzel,orjinal ve zevkli...eşin sen bilirsin diyorsa bence senin zevkini çoookkk çok takdir ettiğinden :)

kucak dolusu sevgiler,

qumania dedi ki...

Bizim evliliğimizde de 'Sen bilirsin' aynı anlama geliyor :)Seçimini bende ÇOK beğendim :)

gezicini dedi ki...

Denizcim,
bu duvar kağıtları benim yeni aile üyemiz için düzenlemem gereken oda için çok faydalı oldu, teşekkürler!
sevgiler
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

odanızın genel havasını bilmiyorum ama ilk yaptığınız olan açık renk gayet şık olmuş,
gerçek tuğla rengi de çalışma odası için iyi olmuş sanki,
ne bileyim ofis ve çalışma alanları daha kaldıryor bu dokuyu gibi geliyor bana...
sonuç her iki alanda da perfect...
ben gelince bana duvar kağıtı kaplama teknikleri öğret hııı...

Deniz dedi ki...

Kıymetciğim, ortak beğenilerimiz olduğunu bildiğimden, bunu beğeneceğinden de emindim :) Ayrıntıları sonra anlatırım bizzat.

Delfinacığım, teşekkür ederim. Sözlerin ne kadar mutlu etti beni. Eşimin benim zevkimi takdir ettiği hususundaki düşüncelerin gerçeği yansıtmıyor maalesef :)

Bu arada her nar yediğimde aklımdan geçiyorsun :) Sevgiler.


Qumania :) Belki de herşeyi bize bıraksalardı, bu hiç hoşumuza gitmezdi :)) Teşekkür ederim ayrıca.

Gorkiciğim, aile üyesine dur daha neler seçeriz :) Ama şimdi yaptırmak lazım, boya da olacaksa... Kağıtları sevdiysen konun üstüne gidelim :)

Perilim, odamızın genel havası şu: gördüğün duvar ve pencere (perdesini söktük, ben dikmiştim oysa) solda gördüğün duvardan ibaret. sağ tarafta üst kata çıkan bir merdiven var. Çalışma masası ve sandalyesinden başka birşey yok. Düzgünce çekip eklerim bir ara :) Ayrıca öğretirim teknikleri de. Çok kolaymış. Hep gözümde büyürdü... Sen gel de hele, öğretmesi kolay :) Ya da biz mi gelsek?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hiii ne güzel bir sürpriz olur ,mesela yeniyıl,ay heyecan yaptım birden...
sürprizlere bayılırım...
bu arada kıymetin gardropunda sizinkine benzeyen bir duvar var, bir bak bakalım,renk tonu farklı ama oda çok hoş.......

fikriminincegülü dedi ki...

Bayramda yaptınız he mi? Lütfeeeen bayram bayram evle mi uğraşılıır?:)) Yeni evlendiğimizde evimizin girişinde böyle küçük bir yer vardı. İki berjer atmıştık. Sohbet köşesi gibi. Duvarlarını bunun gibi bir kağıt kaplamıştık. Heytt gidi günleri hatırlattın bana. Eşin iyi günlerde güle güle kullansın yenilenmiş odasını. Pek güzel olmuş.

Deniz dedi ki...

Periliciğim, baktım hakikaten çok güzel gardropdaki. Yeni yıl için değil ama, bir güzel güneşli hafta sonu sizin o muhteşem şehrinize gelmeye söz veriyorum. Yeni yıl için bir plan yapmıştık ancak tutmayacak sanırım... İş iş iş.

Fikriminciğim, değil mi... Hiç bayram bayram evle uğraşılır mı? Ben de çok ayıplarım :)) Çok teşekkür ederim, sen de güle güle kullan bayramlıklarıyla evini :)

MAVi VE PORTAKAL dedi ki...

2008 sana ailene ve sevdiklerine mutluluk huzur ve sağlık getirsin inşallah.