24.11.07

24 Kasım


İnsanın iki tane bloga sahip olması, birisinde yazamadıklarını diğerinde yazabilmesine imkan veriyor. İnsanım ben de, paylaşmak istiyorum, yazmak, çizmek kimi zaman haykırmak istiyorum.

Bu bir günah çıkarma değil elbette. Büyüleyen Mutfak Kokusu'nun adını, kardeşim çizimini yapıp da sayfasına koyduğunda duydum. Çizimdeki kadın; enerjik, neşe dolu ve kilosuyla barışık birisini çağrıştırdı bana.

Halam "İnternetten tarif ararken, bir sayfa buldum. Benim gibi tombiş bir kadın vardı baş tarafında. Elinde de sihir sopası vardı. Aa bir baktım Bengi'nin adı var üzerinde, o mu çizdi?" diye sorduğunda, internetin ne kadar büyük ama bir o kadar da küçük olduğunu düşünmüştüm.

Halamın, yeğeni ile tanışıklığı olduğunu bilmeden sayfaya ulaşması, okuması beni heyecanlandırmıştı. Her aklıma geldiğinde "Esra'ya selam vereyim" dedim durdum. Erteledim, erteledim... Artık öyle bir şansım kalmadı. Kendime çok kızıyorum.

Esra 10 Kasım'da doğmuş. Önemli bir günde doğmuş olmanın çelişkisini yazmış. Çocukken hissettiklerini... Bugün öğrencileri ve görev yerindeki arkadaşları, o çelişkiyi yaşıyorlar sanırım.


Bütün bu olanlar ve yaşananlardan sonra Esra'yı saygı ile anıyorum. Öğretmen olarak verdiği emeklerden ve yetiştirdiği insanlardan dolayı şükranlarımı sunuyorum.


Köy Enstitüsü mezunu dedeciğimin, anneciğimin, teyzemin, üç halamın, artık bu işi yapmasalar da eşimin ve Beyhan'ın, ayrıca Periliköşk'ün, Biyonikkedi'nin ve öğretmen olduğunu bilmediğim ya da bildiğim halde unuttuğum tüm arkadaşların günlerini kutluyorum.

8 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Çook teşekkürler Denizim:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizim canım benim seni çok özledim...
kutlaman için teşekkürler,Beyhancım da mı öğretmen ,ayrıca öğretmeni bol bir aileniz olması ne güzel...
köy enstitüsü eğitimi ve kültürünü almış dedeciğinin ve marifetli anneciğinin de ellerinden öpüyorum...

ayca dedi ki...

Deniz ablacım, Esra öğretmene cok üzüldük...Allah'tan rahmet dili
yoruz..


Öğretmenlerin hakkını ödeyemeyiz. Hepsinin ögretmenler günü kutlu olsun...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizim bu gönderinde yazdıklarının ne olduğunu anlamadan okudum ,öğretmenler günü ile ilgili yorum yazıp ,evden hemen çıkmam gerektiği için alt gönderiyi okuyamadan çıktım.
Dönünce okudum ve çok ama çok üzüldüm olanlara...
benginin hazırladığı banner sayesinde girmiştim güzel sayfasına Esra'nın...
Allah mekanını cennet kılsın ...
İşin garibi geçen hafta içinde ben kendi kendime yaptığım iç konuşmalarımda blog sahibi biri bu hayattan göçüp gitse ,blog dünyasında nasıl haber alır insanlar ,o sayfa kimsenin ruhu bile duymadan öööyle kalır da ,yazmayı bıraktı diye düşünülür mü ...
diye geçirmiştim ancak çok vefalı dostları varmış Esra'nın taziye defteri dolmuş taşmış...
Allah ailesine sabır versin...

beyhan dedi ki...

ah denizcim buradan kutladın mı beni? geç farkettim. şu an başka bir iş yapsam da insanın etrafında "hocam" diyen birleri varsa hocadır işte. güzel bir duygu. tüm öğretmenleri kutlarım.

Deniz dedi ki...

Biyonikkedi, rica ederim :)

Perilikoskcüğüm, anneme söylerim :) Dedemin de yanına gittiğimde ellerinden öperim. Beyhan anlatmış aşağıda :)

Ayca, sözlerine katılıyorum.

Perilikoskum, ben de cok yakın zamanda aynı şeyi düşünmüştüm :(

Beyhancığım, geçmiş öğretmenler gününü kutlamış olayım o zaman :) Öptüm...

Butterfly dedi ki...

Bıyonıkkedı den takıp ederek buldum sızı:) sımdılık merhaba demek ıstedım, gecmıs gununuz de kutlu olsun elbette...

Deniz dedi ki...

Butterfly hoşgeldin :)