5.10.07

sonbahar ağacı

Bilge'nin okulu her gün yapılan etkinlikleri girişte sergiliyor. Dün de sınıfımızın etkinliği "Sonbahar Ağacı" imiş. Okul bahçesinden kuru yapraklar toplanmış, kuru dallardan ağaç yapılmış ve "yaprak dökmüş ağaç efekti" verilmiş:) Üzerine, Sakine öğretmenin öğrencilerine sorduğu "Sonbahar mevsimi ile ilgili düşünceleri" yazılmış.

BARTU : Yapraklar sararıyor.
EGE : Yapraklar dökülüyor.
EZGİ : Göçmen kuşlar uzak ülkelere gidiyor.
İDA : Yağmurlar yağıyor.
ELİS : Nar, mandalina çıkıyor.
BORA : Hırka giyiniyoruz.
NAZLI : Uzun kollu giyiniyoruz.
BİLGE : İçimize atlet giymek zorunda kalıyoruz.
HAKAN : Havalar soğuyor.
BERİL : Çiçeklerin rüzgarda yaprakları dökülüyor.
EREN : Uçurtma uçuruyoruz.
DORUK : Okula gelirken çok soğuk hissediyorum.

6 yorum:

bembi dedi ki...

Sonbahar ağacı çok güzel, Sakine öğretmenin ve öğrencilerin ellerine sağlık! Çocukların yorumları da çok güzel!! Ama benim yiğenimin yorumu en güzel!! :)) Atlet giymeyi seven teyzesine pek çekmemiş bu konuda sanki! ;))

gezicini dedi ki...

Bilge'nin cevabı en güzeli, sonbaharı sevmek de güzel, yağmuru beklemek te.
sevgiler
gorki

Sanem dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun sevgili Deniz, simdi okudum da geldim buraya, gec de kaldim belki ama kutlamadan da gecemezdim valla. Nice yillara sevdiklerinle beraber mutlulukla, saglikla girmeni dilerim.
Sevgiler taa buralardan
S.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bilgecim bilgece yanıtlamış ,bu kuzucuk teyzesine mi benziyor ne...

beyhan dedi ki...

ida ne ya? elis ne? bartu ne? allahım çıldırcağım.

Deniz dedi ki...

Allah Allah, ben burada kimseye birşey yazmamış mıyım, deli miyim yahu! Afedersiniz...

Bembi, giymedi giymedi şimdi de hasta oldu sıpa!

Gorkiciğim, bu sene bizim özlemimiz biraz azaldı yağmura, bugün de yağıyor :)

Sanem ben de teşekkür ederim, taa oralara kocaman sevgiler :)

Perilicim, benziyor değil mi :) En benzemeyecek huyları bana benziyor. Teyzesine de halalarına da benziyor :)

Beyhancığım, niye çıldırıyorsun? Bartu ve Eliz öz Türkçe isimler :) İda da İda dağlarından geliyor. Senin önerilerin neler :*