21.9.07

çözümlemeli bebek odaları - 1


IKEA'nın bebek odaları ile ilgili yazılar hazırlayıp kaydetmiş, eşref saatimin gelmesini ve "yazıyı yayınla" tuşuna basmayı bekliyordum. O saat bu saatmiş.

"Çözümlemeli bebek odaları" serimizin ilki, IKEA'nın rengarek bir düzenlemesi. Çok renkli bir bebek odası örneği olan odamızda, bebeğin güvenliği için korkuluklu bir bebek yatağı kullanılmış. Yatağın uzun kenarı istendiğinde çıkabiliyor ve yatağın seviyesi düşürülüyor. Böylece daha uzun süreli bir kullanım sağlanabiliyor.

Karyolanın kurşunsuz boya ile boyanmış veya boyasız olanının tercih edilmesi, bebeğin sağlığı açısından önem taşıyor. Bebek hem havayı soluyor, hem de birkaç aylık olduğunda parmaklıkları kemirmek suretiyle boyaları mideye indirebiliyor. Yukarıdaki karyolanın, ayrıntılı ürün bilgisinden güvenlik standartlarına uyduğunu öğrensem de, kurşunsuz boya ile boyandığına dair bir ibare göremiyorum maalesef.

Bebek odasındaki koltuğun hoş bir ayrıntı oluşunun yanısıra, anneciğin konforu için de bir ihtiyaç olduğu da gerçek.

4 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

duvarlar da bulunan renkler duvar kağıdının renkleri mi ,sen mi yaptın denizcim...
dinlendiren ,huzur veren bir oda bu...

Deniz dedi ki...

Yok ben ellemedim duvararı periikoskcüğüm :) Orijinal bir fotoğraf.Ama herhalde artık herkes benim göstereceğim herhangi bir fotoğrafa şüphe ile bakacak :))

fikriminincegülü dedi ki...

O kadar güzeller ki, insan baştan çıkmak istiyor. Onları alıp, bir de üstüne kullanmak istiyor. Hayır bir de pempesini almak istiyor... niyeyse.:))

Deniz dedi ki...

fikrimin ince gülüm :) Hayır bak, biz burada odaları gösterdik diye bir teşvik sözkonusu değil. Ayrıca birisi bir cocuk daha doğuracaksa müsadenle o ben olmalıyım :** Yok da kızın olacağını bilsem sana hemen doğur derim. 3. de erkek olma şansı varken vazgeç :)) Hayırlısı olsun tabi, bunlar latife