6.9.07

çanta

periliköşk beni çanta oyununa katmış, ben de yanıtlıyorum :) Giderek sobesel bir hâl aldı blog ama telafi ederim artık...

1- Ruhsat. Çanta olmasa bile onsuz çıkmam.
2- Ehliyet. Ruhsatla yolların ayrılmaz ikilisi
3- Kart okuyucu. Her çeşit kartın içindeki verileri PCye aktarabildiğim nesne.
4-Telefon. Çalınca duymam, şarj etmeyi unuturum, kapalı tutarım. Mecburiyet.
5- MP3 çalar. Dosya taşıyıcısı, müzik ziyafeti.
6- Herhangi bir kalem.
7- Anahtarlar. Araba, ev, işyeri anahtarları kümesi
8- Bunları barındıran minik çanta.

13 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sobeniz için teşekkür ederiz efendim.kırmızı çantalı kadın ,telefon konusunda durumlar aynı...

gezicini dedi ki...

Denizcim
hep güzel de ben en çok kırmızı çantana bayıldım. nerden almıştın acaba?
sevgiler
gorki

Deniz dedi ki...

perilikoskcum, cantadan cıkan kağıtları göstermedim bile... Aryıca gözlüğümü koymayı unutmusum. Lazerle miyop tedavisinden sonra, güneş gözlüğü şart benim için...

Gorkicim, çantayı aralık ayında Optimum-Eryaman'da Mango'dan aldım. İnanmazsın ama 5 YTL :) Bir dahaki buluşmamızı orada yapabiliriz. Benim arabaya sığar gideriz... Ne dersin? Buna eşler ne der, bilemiyorum. Ancak orada her zaman 5-10 YTLye gerçek deri çanta bulmak mümkün. Sadece renklerinya da modelin modası geçmiş olabiliyor. Bu da sorun değil :)

bembi dedi ki...

numaralandırman çok güzel olmuş! okuması çok zevki oldu benim için :)) ben bu çantanın ne kadar sempatik ve küçük olduğuna şahidim. o kadar şey ve hatta daha da fazlası nasıl oluyor da içine sığıyor hala anlamıyorum :))

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ZEVK KADINI BEMBININ DEDIGI GIBI NASILDA SIGDIRMISSIN BU KADAR MINIK BIR CANTAYA "BUTUN DUNYANI" HELAL SANA...

gezicini dedi ki...

ya denizcim
ben IKEA Ankarayı İstanbul yolu,Şeker fabrikası karşısı olarak biliyordum. ama son bir duyuma göre, hani şu Eskişehir yolundaki zevksiz CEPA yanına yeni yapılan diğer AVM içinde olacakmış!?
bu konuda duyumların nedir?
sevgiler
gorki

Deniz dedi ki...

Yok Gorkicim, yanlış haber yayılmış. IKEA'ya senin bahsettiğin arazi kiralanmış bile. Altlarda bir postada ilgili habere link vermiştim. Cepa yanındaki yer, spor, kültür ve otomotiv ile ilgili olacak. İçinde buz pateni, otomobil galerileri sinema, spor salonu olacak, zaten dış panolarında da öyle yazıyor... Zaten Ikea da oraya açılsa artık bizim evlerde yaşanmazdı, zira akşamları Eskişehir yolu cok kalabalık oluyor... buradan ilgili gazete haberini okuyabilirsin ... Sevgiler :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Denizcim,ben de lazer gözüm biliyormuydun :)

bugün gazete de gördüm yeni ikea kataloğu çıkmış,maillerimizi göndersek bize de yollamazlar mı ki,yoksa biz yeni katalog alana kadar ohooo....

Deniz dedi ki...

bembi ve kıymet, yorumlarınızı atlamışım, afedersiniz :(

bembicim ne bilim oyle numaraladım işte. çantam çok gururlandı sempatik bulduğun için, bir gün doğurursa yavrulardan birini sana verecekmiş :)

kıymetciğim, birdahaki görüşmemize onu da getireyim :) gerçi 1.sine birlikte gelmiştik de... Ne yalan söyleyeyim, küçük çantalardan hazzetmezdim, ama kullanabildim işte. Kullanıca da elimde düşüremedim. Eskiden çanta omuzuma asılmalı, belime değmeli ve mümkünse dev olmalıydı :) değiştim artık :))

periciğim,sanki konustuk diye hatırladım şimdi... Ama rahatlık değil mi...Katalog yollamıyorlar, istanbul, izmir'deysen yolluyorlar(dı). Bosver, nasılsa internete koyuyorlar, ben eklerim olmazsa sayfa sayfa :) gidersem de senin için bir tane alırım...

fikriminincegülü dedi ki...

Denizcim, tebriklerimi kabul et lütfen. Bu kadar minicik çantaya bunları sığdırmışsın ya. Perilinin küçük dediği çantadan da neler çıkmıştı ama. Şampiyonsunuz diyorum. Daha da bişey demiyorum.:))

Deniz dedi ki...

Fikrimincim ben artık şampiyon sözcüğünü duyunca direkt şunu hatırlıyorum : Şampiyon belli ikinci kim :) Daha bir de güneş gözlüğü sığıyor da unutmuşum koymayı. Çok yetenekli bir çanta zibidi :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

maşaAllah o çantaya onları nasıl sığdırabildin,bravo!
yani zor sığar-sığıyor,petrol mavisi bende varda:)

Deniz dedi ki...

mutfak havlusu, eni var çantanın, onlar da ufak boyda :) sığıyor :)