17.9.07

3 şey sobesi

Periliköşk sayesinde artık yeni yazı eklemek konusunda zorluk çekmiyorum :) Bugün ne eklesem diye düşünürken bakıyorum beni sobelemiş :) Bugünkü sobemizi hazırlarken, aklıma ilk gelen üçlüyü yazdım. Yoksa tabi çok var yazacak "şey".

1- Sevdiğim ilk "şey", araba kullanmak. Gitmek, gezmek, görmek. Mümkünse tek başına, değilse ehliyeti olmayan birileriyle... Ehliyetli çok karışır "sağa gir, dikkat et, sol serbest"... Sevmediğim 3 "şey" sorulsa bu da içlerinde olurdu herhalde...



2- Tolga Çandar'ın yorumuyla Ege türküleri. Evlerinin Önü Mersin, asla söyleyemediğim bir türküdür, yetmiyor sesim... Ama tüm türkülerine eşlik ederim, onunla söylemeyi severim dinlerken.


3- Çiçek almak. Hem kendi kendime almayı hem de birisine çiçek vermeyi severim. Çiçekçimiz bugün açıldı, yarın bir ziyaret edeyim. Bana benden başka çiçek alan yok ne de olsa.


Citroen C3 renk düzenlemesinden önce, Tolga Çandar albüm kapakları kendi sitesinden. Pablo Picasso'nun buketi de işte buradan.

11 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

..HAYAT VE ENERJİ VEREN ŞEYLERİ SEVİYORSUN..BEN GİBİ..ÇİÇEK GÜZELLİĞİNDE OLSUN YAŞAMIN..

Deniz dedi ki...

Senin hayat ve eerji veren şeylerisevmene gerekyok, kendin başıbaşına hayat ve enerji veriyorsun zaten :) güzel kadın :)

işitmekaybı dedi ki...

sadeliğini sevsinler senin kuzum yaaa...sevdiğin şeyler hep seni mutlu etsin her zaman...sevgiler,

Deniz dedi ki...

işitmekaybı dileklerinin aynıları senin için benden gelsin :) Delfinaların Delfinası :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizcim ya o kadar yorgunum ki anlatamam ,benim okul,kızların okulu ,koşuşturma ,resmen yamuldum ...
biz seninle beraberken niye türkü söylemedik ,ben de türkü çok severim ve fena da söylemem hani....
bak bi daha ki sefere türkü günü ya da gecesi yapalım,süper olur...

gezicini dedi ki...

çiçeklerin pek güzel Deniz.. hayatın her zaman çiçekler kadar güzel geçsin :-)
kocaman sevgiler
gorki

beyhan dedi ki...

ben o şoförü de o arabayı da o karışanı da o sanatçıyı da o çiçekçiyi de tanıyorum. çok şükür. hem de çook uzun zamandır. ama o şarkılara eşlik edişini bilmiyorum o şoförün.

hep yalnızken söylüyorsun değil mi? hain kadın!

deniz işte, bizim deniz.

Deniz dedi ki...

Gorkicim, ben yorumuna yanıt yazmıştım,neden boyle oluyor :( çıkmıyor bazen. Sanırım iyi basamıyorum ya da bastım sanıyorum,pardon.

Gorkicim, çiçekleri seviyorum ama vazoda :) Saksıda bakamıyorum, soldurup kurutuyorum. En güzel çiçekler senin için :)

Deniz dedi ki...

Beyhancım, bugün duygusal bir gün benim için neden bilmiyorum. Bir de yazdığını okuyunca (neyseki hemen evden çıkmam gerekiyordu) ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Şarkıları tek başıma söylemeyi tercih ediorum, ya da çoook keyifliysem başkalarıyla söylüyorum. Gelince Antalya'da söyleriz, nasılsa kimsecikler duymaz... Beyhan'ı çok özlediiiim çok :(

Melike dedi ki...

Resmi görünen Tolga Çandar albümlerinden birinden bende var. Ege türkülerinin bende de özel bir yeri vardır. "Evlerinin Önü Mersin", söylemesi en zor olanlardandır bence... Değme türkücüler de zor söylüyor zaten...

Deniz dedi ki...

Melikeciğim, buraya yazdıktan sonra her fırsatta sesimi açmaya çalışıyorum. Söyleyebilecek düzeye ulaşana dek ders almayı bile düşünüyorum :)) Bir sonraki görüşmede, sizleri kapıda bu türküyü söyleyerek karşılamayı planlıyorum :)