17.7.07

tatil notları - 1

Daha önce, burada ve diğer bloğumda uzun yazılar yazmamaya karar vermiştim. Ama insanoğlu işte, anlatmak ve paylaşmak istiyor birçok şeyi...

Gerçek hayattan tanıdığım, blog sayesinde tanışma imkanı bulduğum ve bir de hiç tanımadığım ama yazılarından artık tanışmış kadar olduğum 3 grup arkadaşım var. İlk iki grup benim hakkımda bilgi sahibi, ama diğer grup için bir soru işareti olabilirim :)

Evliliğimizin ardından işimizi değiştirdik ve eşimle birlikte en son 2000 yılınında denize girdik. O da 2 günlük bir hafta sonu tatili idi. O günden beri tabi onun ailesi ya da benim akrabalarımın yanına gittik ancak, tatil yaptık denmez. Bir nevi kaçış...

Uzun yıllar ona "tatil" sözcüğünün anlamını kabul ettirmeye çalıştım. Ve nihayet teyzem, kuzenimle birlikte Side'ye gitti ve oradan ısrarla bizi çağırdı. "Yok gidemeyiz", "Gideriz aslında" ve daha pek çok düşünceler girdap oldu, ancak sonunda 5 gece 4 gün yer ayırtmak konusunda ikna oldu(k).

Otelimiz nefisti, yemekler iğrenç. Neyse güzel olsa kilo alırdık diyerek Antalya'nın o en sıcak günlerinde eğlendik. Eşim, kuzenimle Paraşüte ve diğer sulu adrenalin oyuncaklarına bindi. Asla binemeyeceğim birşeydir paraşüt, tekneden onları görüntülemek bile beni ziyadesiyle adrenaline boğdu.

Bu arada ayaklarımı, bembi'nin hayali'ne ithafen çektim :) Kendisine tam çizdiği gibi bir mizansen hazırlayacaktım ancak mümkün olmadı.

Döndüğümüz günün akşamı, babam ve annem ertesi gün Çeşme'ye gideceklerini ve Bilge ile benim de gelmemi istediklerini söylediler. Yol uzundu ve babam yoruluyordu araba kullanırken. Ben de İzmir'e gitmeye can atıyordum. Bir hafta kalır, Ikea turu yapıp katalog alır, bol bol yeni yazılar hazırlardım. Eşim gelemiyordu, o da çok ısrar edince gittim.

Arkası yarın :)

6 yorum:

bembi dedi ki...

ne iyi yapmışsın da dinlenmiş hem de gezmişsin! :))) hayalimi unutmayıp ona ithafen fotoğraf çektiğin için çooooook ama çok teşekkür ederim!! :)) çok mutlu oldum kırmızı ojeli ayaklarını görünce :)) bu arada yüzücü mayosu da fosforlu deniz gözlüğü de harika olmuş!! çok güzel maşşallah! :D

gezicini dedi ki...

çok güzel zaman geçirmişin, ne güzel. bu arada biz buraları beklemeye devam ettik. tatil mi? o ne ki?
sevgiler
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Oh denizcim ,çok sevindim dinlenmiş olmana ,gezmiş olmana,ben de aile büyüklerinden ayrı bir tatil uzun zamandır yapmadım ve çok özlüyorum böyle bir tatli aslında,ama seneye inşallah...
biz şimdi bir Ankara yapıp büyük şehir özle mimizi gidereceğiz ,ha bu arada sensizlik zordu:)))

Deniz dedi ki...

bembicim teşekkürler, senden de aynı ojeli pozu bekliyoruz heyecanla :))

gorkicigim, sabreden gorki muradına ermiş :) en güzel tatil köşesinde günler günleeer geçirmeni dilerim...

periliköşküm, ev işi yapmadan geçen günler gerçekten dinlendiriyor. Ankara'ya benden habersiz gelip dönme sakın! çok üzülürüm. Sizsiz günler de benim için çok zordu, gerçekten :)

fikriminincegülü dedi ki...

Şu sağ üst köşedeki, pempe gözlüklü, tombik, tatlı şeyi ikea'dan mı aldın? Kaça aldın? Ben de istiyom...:)) tatil de istiyom.:))

Deniz dedi ki...

fikrimcim, soyledim kendisine kikirdiyor. Sanırım hoşuna gitti. İki çılgınsınız ne de olsa :)