19.7.07

meldal

MELDAL'ı katalogda gördüğümde yastıklarla süslenmiş bu kanepeye bayılmıştım. Aradan zaman geçip bembi, evi için bunu tercih ettiğinde hem sevinmiş hem de kurduktan sonra kıskanmıştım :) Bu gidişimde aldım. Hem fiyatı yükselmemiş hem de içimdeki heves kırılmamıştı. Gerçi işin uzmanı rahatlığı konusunda şüphesi olduğunu söyleyince "Hata mı yaptım?" diye içimden geçirdim. Sonra divan gibi kullanıp, bağdaş kurup oturacağımızı söyleyince ikna oldu ve "Tamam o zaman." diyerek kanaat notu kullandı :)


Yatak hali kullanılmış sayfasında Ikea'nın. Ben değişik ve benim kullanımıma yakın bir versiyon aradım ve buradan buldum. Sepetleri henüz almadım, pahalı geldi.


Yastık ararken gözüme birden Türk Bayraklı yastık ilişti imajlar arasında. Hemen açtım "Kim bu yahu" diyerek. Sonra raflardan anladım ki, Rıfat Özbek. Sayfasina da ulaştim. yastikistanbul.com adresindeki web sayfasi, virüslerle dolu olduğu için gezinemedim. Virüs programim uyardi ben de kaçtım :)

En sonunda Kapalıçarşı'ya gitmeye, dilediğim kumaşları almaya ve Samanpazarı'ndan elyaf alıp kendi yastıklarımı yaratmaya karar verdim. Belki de bu kanepe-yatağı sırf yastıklarla güzelleştiği için istiyorum...

11 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

GÜLEGÜLE KULLAN.. BİZEDE ÜSTÜNDE KAHVE İKRAM ET ;)
ANTALYADAN ÇOK SEVGİLER..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

dün iki kz girdim bloguna tam yanıt yazacağım internet gidiyor ,sinir oldum...
şimdi,kanepeniz çok hoş ve şık ,ne iyi etmişsinsin de almışsın,bence çok kullanışlı ve tarz ...
kargo olayı da güzelmiş,eşim nisan ayında öğrencilerini İzmir'de tenis turnuvalarına götürmüştü,otobüs ile gitmişlerdi ve MALM şifonyer ,Cdlik ve bir sürü ıvır zıvır alabilmişti(kendi otomuzla kesinlikle getiremezdik)
nasıl buldun İkea indirimini ,gerçekten iyi indirim var mıydı?Hani .... sayıda ürün de indirim var (sayısını unuttum)yenileri rafları doldursun diye ... bir reklamlarını görmüştüm (biraz karışık anlattım ama)gerçekten o kadar ürün de varmıydı indirim..
mektup oldu bu yav...
bye......

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Ankara' da ikea olsa her gittiğimiz de illaki birşeyler alarak evi ikea cenneti yapardık ,ama zaten yer sorunu olduğu için ,bir de ne bileyim herşey öyle çok da ucuz değil açıkçası ,ikea dan birşey alırken ,öyle hemen at çantaya olamıyorum.Çok değişik,tasarımı hoş ,kullanışlı ürünlere tav alıyorum.Dönen kahvaltı tepsi ya da tabağı vardı çok hoşuma gitmişti...
Ankara'ya açılan belki daha hoş gelir gözümüze ..
mailini not ettim ,arayacağım,
sevgiler....

SaNeM dedi ki...

Ben gecenlerde ikeadan ikinci el bir kutuphane niyetine kitaplik aldim, arkasinda ufak bir delik oldugundan, ikinci el olarak adlandirilmis kendisi. Normal fiyati 110 iken ben 45 dolara aldim, ustelik sekiz kat, agir mi agir kendisi. Ben ikeanin en cok bahce takimlarini begendim bu sene, soyle sezlongvari sandalyeler iyiydi ama cook pahaliydi, degmezdi uc ay icin ;)
Sevgiler

Deniz dedi ki...

Sanemciğim ikinci el dediğin, mağazada sergilenenler mi yoksa dışarıdan mı aldın? Daha az para ödemek muhakkak daha iyi hissettiriyor. Özellikle aynı mal ise. Güle güle kullan :)

Bilun dedi ki...

Denizciğim harikasın, bayılıyorum ben de buna :) Ev alışverişinde sanırım ilk işim bu olacak. Umarım o zaman bulabilirim :) Neyse bulamazsam sizde varmış; yaptırırız :)
Dediğine de aynen katılıyorum, rengarenk yastıklar onu çekici kılıyor :)
Aa gel sen, Kapalı Çarşı yaparız beraber :)

Deniz dedi ki...

Biluncuğum, o zamana daha güzelleri cıkar, merak etme :) Hem dur bakayım şimdi ne evi... :))

Vallahi Kapalıçarşı işi bana uyar. Sanırım biraz kızım büyümeli, yorulur gibime geliyor. Yok ben taşırım kucağımda dersen o zaman bilemem :)

fikriminincegülü dedi ki...

Güle güle kullan canım. Harika bir kanepe bu. Tarzı, duruşu, rahatlığı tam da sevdiğim gibi. Sana geldiğimde, üzerinde uğurböcükünü mıncıklamak için de ideal.:))

Deniz dedi ki...

fikrimcim sen gel, ben seni bunda misafir ederim. böcük konusunda o kadar hevesli olma, bu böcük biraz sulu... bir süre sonra daral gelebilir :)

Melike dedi ki...

Rıfat Özbek'in yastıklarını Yalıkavak'taki marinada görmüştüm geçen yaz. Gerçekte şık, fakat pahalıydılar. Yine de, yalnızca yastıklarla dolu olarak ışıldayan bu dukkan hoşuma gitmişti.

Deniz dedi ki...

Melike evet haklısın, pahalılar. Gerçi Mudo ve diğer mağazalardan çok da pahalı değil ama gene de yastık, en para verilmemsi gereken dekorasyon unsuru bence :) Çünkü şahane bir kumaşla dilediğin yastığa kavuşmak mümkün. Hele de ben... Annem "Dikerdim ben" der ve topa tutar gidip de yastık alırsam :)