17.7.07

"gezdiğin gördüğün senin olsun, aldıklarını anlat" diyenlere

BRADA, laptop aparatı. Eşimin bacakları ısınmasın, masa olmadığında rahat çalışabilsin diye. Turuncu kutu (içindekilerle) 9 YTL. Bütün aletlerimiz (matkap, testere, tornavidalar, çekiçler ve daha pek çoğu) bir yanlışlık eseri çöpe gittiği için bir nevi başlangıç seti. VASEN incecik. Dolu bir buketi taşıyacak kadar geniş ağızlı 2,5 YTL. MALA çizim kağıdı ve boyalar Bilge'ye. Kalın kuru boyaları tutmak çok rahat. Suluboya kısmı fevkalade kalitesiz. Fırçaya boya sürebilmek için dakikalarca uğraşmak gerkiyor.

Bir de kanepemiz var, onu daha sonra ekleyeceğim.

8 yorum:

shopkolik dedi ki...

fixa ve vasen bende de vaar :D guzel secim yapmissin dnz

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hımm seni seni, ne güzel şeyler almışsın bakalım...
alet edavat kutusu eşimde de var,çok beğenerek kullanıyor, resim kağıdını rahat kullanamazlar diye (ipek bir günde bitirir gibi gelmişti bana...)çok hoşuma gittiği halde alamamıştım.
Kanepeyi nasıl getirdiniz yav ,bir formulü varsa çıtlatıver...

Deniz dedi ki...

Shopkolik güle güle kullanalım :) Vasen'in bir de minnacıkları var parmak kadar çok şekerler :))

perilikosküm, resim kağıdı konusunda haklısın, biz henüz kullanamadık, kullanınca gidişatını iletirim :) kanepeyi kargoya verdik. Bembi'nin de siparişleri vardı. Ikea'nın içinde kargo şubesi var. Oraya teslim ettik ama Bilge günlerce niye o adamlara verdik niyeeee diye bıkmadan sordu :) ertesi gün Ankara'ya ulaştı, adamlar kanepeyi ve diğer kutuları çalmadılar yani :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

resim kağıdından memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi bekliyorum İpeğe kağıt yetiştiremiyorum,
canım benim bilgecim,özene bezene seçtikleri hop da gidiverince elinden ben de merak ederdim valla...

Deniz dedi ki...

Bilge daha onu kullanmaya başlamadı. Ha, şöyle bir durum olabilir, İpek madem seviyor resim yapmayı, hani rulo halinde durur derli toplu korunabilir. Annem "öbür ucundan da rulo yap, resimlerin hepsini saklarsın" dedi ama bu şekil içi bir mekanizma gerekir sanırım :)) Neticede 500'luk A4ler 3-5 YTL, bunda daha fazla kagıt var. Saman kağıt fiyatları ile ilgili bir bilgim yok maalesef. Al gitsin :)

Şule-Bilgebebek dedi ki...

mrb.ikeayı arastırırken rastladm blogunuza.benim kızımın adı da bilge :D
kargo fiyatları çok fazla tutuyormuş öyle mi? bi şikayet sitesinde 5 kapaklı kap alan birsi ikeanın hepsini ayrı ayır paketlediği için fazla kargo parası verdiğini filan yazmış.neyse uzatmayayım.
sevgiler

Deniz dedi ki...

Sevgili Şule-Bilgebebek, bir tesadüf olmuş iyi ki buraya da uğradınız da sizden haberdar oldum. Açıkçası Ankara'dan katalog alımı şeklinde bir alışveriş yapmadım. Fakat mağaza çıkışlarında bir kargonun şubesi var, farklı illerden gelen müşterilerin orada kasadan çıktıktan sonra kargolama işlemi gerçekleştiriliyor. Ben belki kargoya bizzat verdiğim için çok fazla bir ücret tutmamıştı.

Katalogdan seçip kredi kartı ile ödeme yapıldığında da kargo ücretinin ne kadar tutacağı hakkında bilgi veriliyor, tabii ödenmiş oluyor :) Kapakların tek tek paketlenmesi de talihsizlik olmuş. Dolap vs gibi büyük parçaların alımında daha uygun oluyor nakliye haliyle. Ama kargo fiyatı almadan karar vermemek en iyisi elbette. Selamlar.

Şule-Bilgebebek dedi ki...

teşekkür ediyorum.
çok incesin :D