20.6.07

eskimeyen eskiler

Bahar gelmeden yaz geldi, ruh halleri birbirine karıştı. Baktııııım baktım, bir türlü hangisini beğenebileceğime karar veremedim. Herbirini teker teker hayal ettim salonumda. Hatta sadece salonda değil, boş duran antreme bile bir köşe yaptım. Çok hoşuma gittiler, özellikle altlarını temizlemek çok pratik. 110 kiloluk kanepemden kurtulursam, evime yerini değiştirmek kolay olan bu koltuklardan alacağım. Salondakiler eskimediler, daha 5 yıllıklar. Ne çabuk bıktım... Kirazlılar nostaljik geldi, eskiden evimizde kirazlı kanepelerimiz vardı.

9 yorum:

bembi dedi ki...

kirazlı nosjtaljik oldu gerçekten de :) bana da alırsan siyahı al olur mu :))

SaNeM dedi ki...

ben de siyahlinin altindakini begendim, ama evim bu renk uzerine zaten, o yuzden kirazliyi secerdim, artik renklendirmek lazim

Rainmaker dedi ki...

Bence bunların kılıfları değişiyordur mutlaka. Bana 1 sandalye ve 4 kılıf :))))

Ada dedi ki...

Düz beyaz ne kadar hoş gözüküyor. Ama rainmaker'ın da dediği gibi kılıflarının değişebiliyor olması çok önemli bence.
Sevgiler...

Deniz dedi ki...

bembicim, alırım tabi :) böylece aklımdan birisi eksilmiş olur. yani bir rengi :)

sanemciğim, senin evinin renkleri pek kullanışlıymış. kırmızı, mavi, yeşil, turuncu... her rengi ekleyebilirsin. tabi kirazlı hem şirin hem renkli :)

rainmaker işte pratik Türk kadını! hem değişikliği sever hem de işi kolayca masrafsız halleder... bravo! :)

ada hoşgeldin, dediğim gibi ben seçemedim, beyaz kibar zarif, hepsinin ayrı havası var :) değişmese bile kılıf dikmek kolay aslında, kendi evlerimizde de biraz değişiklik yapabiliriz :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYORLAR HEPSİNDEN ÖNEMLİ ÇOK RAHATLAR BESBELLİ..BEN ZAMAN İÇİNDE ASLINDA ÖNEMLİ OLANIN ÖNCE KONFOR OLDUĞUNU KAVRADIM..BUNLARDA HEM KONFORLU HEMDE ÇOK ŞIKMIŞ..
KÜÇÜK NOT:DÜN EKSİKLİĞİNİZ ÇOK FARK EDİLDİ..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

denizcim özledim eklediğin güzel ikea cicilerini...
yalnız birşey söylemek istiyorum ikeanın MALM beyaz şifonyerini aldım iki adet ,o kadar ağır bir boya kokusu var ki bütün gün pencerelerim açık koku gitsin diye deli olucam neden bu kadar ağır kokuyor acaba ?....

Deniz dedi ki...

Kıymet, konfor önemli haklısın. Hatta çok önemli. Bana rahatmış gibi geldi, gene de yerinde denemek lazım. Dış görünüşe aldanmayalaım hemen :) Deneyen denemeyenlere anlatır :)
Küçük not: Bir sonraki görüşmede yerimi şimdiden ayırıyorum, ben de gelmeyi çok arzu etmiştim. Kısmet :)

Periiiilikkööööööşküm!!! Hoşgeldin :) Şifoniyerini güle güle kullan. Kapalı kutularda kaldıklarından havalanamamış, sen gelip eve monte edince havalanmaya başladığından olmasın? Kötü bir durum, Bilge'nin yatak ve dolabı da kokuyordu da, en sonunda değiştirmek zorunda kaldık. Umarım kokusu çıkar yakında. Herhalde iyi anlamda ilk defa kullandım bu lafı :) Hem nereden aldın bakayım benden habersiz :)

fikriminincegülü dedi ki...

Kirazlı tabii ki. Hem kırmızı, hem yeşil. Hem nostaljik, hem pratik. Hem şık, hem kullanışlı. Daha ne olsun ki?:)))