4.5.07

uğur böceğim


Burada sevdiğim, beğendiğim objeleri sizlerle paylaşıyorum. Yaptıklarımı da yazmak, göstermek istiyorum. Ancak 2 farklı blog ve asıl işlerim için zamanım da yetmiyor :) Ama gönlüm istiyor ki, sabaha kadar birşeyler ekleyip durayım. Bunun için yeni blog açmıyor, buradan devam etmek daha doğru olur diye düşünüyorum.

Kızım Bilge'nin uğurböceği kostümünü saten taftadan diktim. Üzerindeki benekleri kolalı siyah tülden kestim. Kalıbını 2 ayrı giysiyi harmanlayarak çıkardım. Siyah çorap ayakkabı ve uzunkollu blüzü ile tam bir örümcek gibi görünen Bilge, "tostüm"ünü giyince şirin bir uğur böceği görünümüne kavuştu.

12 yorum:

ciceklibahce dedi ki...

Ne kadar güzel bir uğur böceği bu böyle:)) Maşallah diyorum. Ayrıca ne güzelde dikmişsin seni de tebrik ediyorum.
Valla yaptıklarını büyük bir keyifle takip ediyorum. Her 2 blogunda pek hoş gözümüz gönlümüz açılıyor. Sen istediğini ekle istediğin bloga biz keyifle okuruz:))

dnz dedi ki...

teşekkürler çiçeklibahçe :D tamam cıvıtmadan içeriği bazen değiştirmek konusunda ilk oyumu olumlu aldığıma göre, artık oylamayı bitiriyorum :)) aydınlatma ile ilgili bir dosyamız olacak ama şu anda Mersin'deyim. Dönünce artık .. sevgiler!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

DNZ bu Bilge ne tatlı ne sevimli bir böcük olmuş,hemde uğur böcükü...sende ne güzel dikmişsin kostümü ,bayada zor gözüküyor ,bravo valla ,ellerine sağlık ,yetenekli yaratıcı arkadaş,Bilgeyi kocaman öpüyorummmm

bembi dedi ki...

yerim ben onun tostümünü de ayakkabılarını da :)) uğurböceğim benim!! dünyanın en tatlı, en akıllı, en güzel, en bıcırık yiğeni :D :* x 1000!

SaNeM dedi ki...

Yerim ben bu kizi ya, ne tatli boyle. Ayy ne imrendim, eskiye donsem boyle cocuk olsam.
Eline saglik kiyafeti de cok guzel olmus.

dnz dedi ki...

perili köşküm, teşekkür ederim. sizlerin üretkenliği karşısında benimki bir hiç :) o sa seni öpüyor.

bembicim, gel de ye :) evet çok akıllı. "anne hava soguk mu" hayır sıcak "anne o zaman sırtı açık bluzlumle gideyim mi okula?" hayır o kadar sıcak değil daha. "anne o zaman eldivenlerimi giyeyim ellerim üşümesin fotograf cekilirken" bugun fotograf cekimi var da okulda, giysi seciyoruz sabah :)

sanem, teşekkür ederim. Bizler de müsamerelerde giydiğimizde, nasıl sevinirdik değil mi? benim de aklıma o günler geldi senin yorumunu okuyunca. ben kendi adıma konusayım, kat kat elbiseleri giydiğimde, kendimi prenses zannederdim :) salak ben :))

herkesten özür diliyorum, cok geç yanıt yazabildim. Orada pek imkanım olmadı, afedersiniz.

fikriminincegülü dedi ki...

yerim ben o uğur böcüğünü.:) şirinlik muskası maaşallah.. yaptıklarını paylaşman güzel olmuş bacı.. özellikle bu yaptığın kostüm ve yine yaptığın kostümün içindeki pamuk şekerine bayıldım.. öperim, mıncıklarım, severim ben onu..:)))

Sweety dedi ki...

amaaaan allaaahhhiimmm banada dik bundan yaaaa cok guzel olmuss ccoooookkk begendim valla kizinada cok yakismiiiss. ayakkabilar falan cok guzel.

DNZ dedi ki...

fikrimincim, öyle çok birşey diken birisi değilim ama, yaz gelince (ayıptır söylemesi sen de pek özeneceksin ama) KIZIMA elbise dikeceğim. hem dönünce açılan elbiseleri seviyor, hem de benim gibi erkek fatma olmasın, etek giymeyi bilsin, sevsin diye... diktikçe inşallah ekleyeceğim. :) saol saol saol...

sweety, bir gün sana da dikerim, ama kostüm dikmeyelim de çanta dikelim :) ama illa ben kostüm giyecem dersen dikeriz :)

aman da kızımın bir sürü daha teyzesi ablası oldu :)

bir dost (!) dedi ki...

Ay ay tostumunu sevsinler. Ne kadar tatli, masallah.

imza: bir dost (!)

DNZ dedi ki...

teşekkürler bir dost :)

Nuray Topçu dedi ki...

Kızı olanları kıskanıyorum.Cicili elbiseleri çok güzel.Önceki kayıtlarınızdaki prenses kıyafetide çok tatlıydı.Duruşu da çok tatlı.Allah nazardan saklasın.