2.5.07

mumlar

Mum almayı severim, rafa dizmeyi de severim. Yakmayı sevmem. Mum ışığında yenen yemeklerden (yemedim hiç ama olsun) nefret ederim. Romantik değilimdir. Zaten süslü ve özel mumları yakıp eritince bir manası kalmayacağından kıyamam yakmaya. Yakmalık mumlarım ayrıdır, bakmalık mumlarım ayrıdır :) Bir de mudo'dan aldığım çikolata aromalı mumlarım vardır kiiii, koklamaya doyamam :)
periliköşk, mumlar, mumluklar sana armağanım olsun, mutlu yaşlar:) Serisini altlarına yazmamışım ama, yaz sezonu mumlar ve yukarıdaki mumluklar IKEA'dan.

11 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Dnz blogunu açtım,ayyy ne güzel mumlar eklemiş dnz deyip aşağıdaki yazıyı okumadan uzun uzun inceledim mumları ,aşağı bakıp benim için olduğunu okuyunca heyyt be dedim ,var mı böyle bişi ,harikasın çok teşekkürler ,ya ne güzel bir doğumgünü bu ya,insanın özel olduğunu sevdiklerinden duyması çok güzel....
bende güzel mumlara kıyamam ,kullanmadan saklarım ,benimde yakılmalık ve bakılmalık mumlarım ayrıdır,yaz tatilinde alacağım bunlardan ...
öpüldünüz zevkli bayan...

ciceklibahce dedi ki...

Bende alırım ama yakmam:)) Ancak başucumda duran bir mumum vardı elektrik kesilir korkusundan onu yakarım! Ne mum ışığı yemeği! Mum yakıp üflemek bizim oğlanın en büyük zevklerinden biridir.
Cumartesi Ikea'ya gitmiştim aklıma sen geldin:)

limoncicegi dedi ki...

Çikolatalı mummu ? Böyle istesem anlarlar değil mi ? Aaa bu böyle koktukça canın istemez mi ? yoksa kokusu yetiyor mu ? Çikolata seven, kendine pek hakim olamayan balıketli biri olunca önemli bir ayrıntı oluyor.. sağol

dnz dedi ki...

perilikoskcügüm, yaz tatilimiz yok ama bizimkilerin Çeşme'de evi var. artık oralarda karşılaşırız ama anlamayız :) neyse ağzının suyu akarak Ikea'da dolaşan birini gorursen ya da "ay hayallerim yıkıldı" diyerek ağlayan bir kadın, işte o benim :) ayrıca rica ederim, sen nelere layıksın, biz bir mumla geçiştirdik :))

çiçeklibahçeciğim, aynen... başucu mumları her annenin olmazsa olmazı :) büyüdükçe daha az üflüyor, en sonunda da elektrik geldiğinde üfleme şerefine nail olmak istiyorlar :) biz de oyle degil miydik?

Burada herşeye bakıp duruyorum hazırlarken, açılınca gitmek istemeyeceğimden korkuyorum Ikea'ya :) beni hatırlamana sevindim, neler aldın anlat bakalım. öyle gittim demekle olmaz :))

limoncicegiciğim, şimdi elin büyük de olsa küçük de, hani baş parmaklarını birleştirir, işaret parmaklarını da birbirine değdirirsin de yuvarlak yaparsın ya... işte bu mumlar boyle bir kalınlıkta... şaşkın ben, sanki bir ölçü birimi yokmuş gibi tarif ettim. bunları ben geçen yıl almıştım ama, yaka yaka bitmediler. yanından geçerken kokuyor, yanınca salgıladığı bir koku değil. ama hoş bir durum evde.. üstelik çikolata krizlerini aşmaya yardım ediyor. gidip kokluyorsun "bak yesem şimdi bu mum gibi kütük gibi olacaktım" diyorsun :))

fikriminincegülü dedi ki...

ben saf geldi... (bkz. sandalyelere bırakılan yorumum)
mumlar çok güzel.. çiçek şeklinde olanlara bayıldım.:) alıp ta yakmaya kıyamayanlardan olarak bunları süs biblosu yapacam ben.:)))

ciceklibahce dedi ki...

Ne kadar ıvir zıvır varsa toparladım:)) Daha önce yazmıştım sanırım. Biz bu evi bu yaz aldık tadilat yaptordık çoğu şey ikeadan:) Çok severek aldım herşeyi. Dolapları falanda ordan hala eklemeler yapıyorum. Her gittiğimde bakıyorum neler var yeni gelen birşeyler varmI diye. Mesela eşerp asmak için askı yapmışlar dolap içine takıyorsun ondan almıştım çok memnunum.
Ayrıca her gittiğimde bahçe bölümüne bakıyorum.Bazen çok değişik çiçekler olabiliyor ama bu ara pek yok! Yakında Ikea madalyası vericekler bize:))
Sen Çeşmeye geldiğinde plajlarda ıkea plaj çantalı birini görürsen o benim:) Oğlanın kovalarını falan koyarım diye aldımda çok ucuzdu zaten dayanamadım:)

dnz dedi ki...

fikrimincim saf demeyelim :) daha ne mumlar vardır, koca kişisine görev ver, yurtdışına yönelince dönerken getirsin sana. ama gezecek zamanı yoktur belki, ben de amma karıştım degil mi :)

çiçeklibahceciğim, bizimkilerin evi Dalyan'a yakınmış, başka bir bilgim yok ve fakat gidince bir günümü dedektifcilik oynamak için ayıracak ve sahilde ikea çantalı bayanları dürbünle arayacağım :) periliköşkün de kızlarını tanıyorum, onu bulmak daha mümkün olabilir :)

güle güle kullan eşarplığını. tadilat konusunda evet konusmustuk. annem de bana terlik-ayakkabı için askı gibi bir nesne getirmişti. o da çok kullanışlı. biz bıkmışız hep aynı şeylere bakmaya da, ondan saldırıyoruz herhalde :) neyse yazın incelerim artık. memnun kalırsam Ankara ikea'ya iş işçin başvuracağım. özgeçmiş isterlerse blogu göstereceğim :))

bembi dedi ki...

ben artık dayanamıyorum!! şimdi ankaradan koşmaya başlasam, en yakın ikea'ya kaç günde varırım acaba? bühühühühüh!

dnz dedi ki...

sen izmire ben ümraniyeye koşar isek, hem performansımızı hem de uzaklığı ölçme imkanımız olur.. nerelerdesin bembi

gazel vakti dedi ki...

Muhteşem şeyler bunlar. Ben sanırım dekorasyon konusunda hatta bu tür detaylar konusunda çok zevksizim. Bunları seçebilmek bile Allah vergisi bi yetenek. Ben kalasın tekiyim. Evde hiç konsept oluşturucak bişey yok. Aylardır iki oda için aydınlatma ünitesine ihtiyacımız var öle bön bön bakıp geçiyoruz. Kızıyorum kendime sizleri okudukça.

dnz dedi ki...

aaaaaaa gazel vakti :( sen nasıl konusuyorsun bakayım benim arkadasım hakkında bön mön? ben de anlamıyorum seçmekten, evimi görsen anlarsın :) ama bakmayı seviyoruz işte... aydınlatma ünitesi işine el atalım, fikrimiz olsun. ama kendine haksızlık etme e mi :)