9.5.07

aydınlatma



Aydınlatma ile ilgili çiçeklibahçe'ye söz vermiştim :) işte sözümü tutuyorum! Zevkini bilmediğim için belki hiç yardımcı olamamışımdır :) Ancaaak, evim dergisinin bu ayki sayısında aydınlatma ile ilgili bir dosya vardı, ilgilenenler oradan faydalanabilirler.
Benim salonumda REGOLIT'in benzeri japon balonu lambalarım var. Ayaklılar, çok hoşuma gitti. Tam benim için üretmişler, ancak eşim bunu görse herhalde beğenmezdi. Sizlerin eşleri de evin dekorasyonuna, renklere karışır mı :)

11 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Dnz cim öncelikle hoşgeldin...
Evim dergisini her ay alıyorum çok beğenerek inceliyorum ,senin eklediklerinde çok hoş ,
bu balon lambalar mekanı loş mu gösteriyor acaba ... merak ettim...

dnz dedi ki...

hoşbulduk periliköşküm :) balon lambalar loş göstermiyor. içinde belli bir watt a kadar ampül kullanılır yazıyor ama, enerji tasarruflu ampüller ısınmadığı için onların istediğin watt dakilerini kullanabilir ve dilediğin aydınlığa kavuşabilirsin. ben çok severek kullanıyorum, evdeki (mutfak hariç) tüm avizeler kağıt fenerler. elbette yırtılma riski var, erkek çocuk olan evlere önermiyoruz :))

bembi dedi ki...

bizde ismi foto olan lambalardan var biliyorsun :) bunların kablolari meğerse çok uzunmuş. sanırım avrupalıların yüksek tavanlı evleri olduğu için öyle yapmışlar. IKEA'nın herşeyi olduğu gibi aydınlatma bölümü de çok hesaplıydı! hey gidi hey :))

DNZ dedi ki...

bilmiyorum vallahi bilmiyordum.. evet "evimizin herşeyi" olacak, ama olamıyor... ha gayret...

SaNeM dedi ki...

Karısmıyor, keske karıssa ;) Ben de zaten fazla estetık de yok, neyı nereye koycam bılemem bazen, canlı renkler secıcem demıstım, bır baktım gene klasık renklerı secmısım. Bır ara bızım evın resmını gondersem de, bır kac rutus yapsan, ne hora gecer bılemezsın.

DNZ dedi ki...

Sanemcim, inan karışmaması çok iyi :) karışması rezalet... illa birinin istedigi oluyor, obürü mutsuz :) salondaki kanepeleri kızımın dogumundan 3 gün önce kavga ederek aldık :)) insan karım hamile, onun istediği olsun der, değil mi? hayır asla!

evinin fotoğrafını yollamak istersen yani ciddiysen neden olmasın :)

fikriminincegülü dedi ki...

abajur çok seviyorum ben dnzcim.. hem romantik, hem loş.. bunlarda pek hoş.. al sana kafiye oldu boş boş..:) bir de geçenlerde bir lambader resmi gördüm eflatun, kristallerle süslemişler.. eminim bayılırdınız siz de benim gibi.:)

DNZ dedi ki...

fikrimcim, bayılırız, benim yengem cok sever kristalli lambaları. kırmızısından kullanıyor, onun evine çok yakışıyor. artık herşey yani modernle klasik bir arada gidiyor. senin begendigin de pek güzeldir, eminim :)

işitmekaybı dedi ki...

sevgili deniz ne güzel bir blog daha..tebrikler canım...bu lambalardan FOTO isimli olandan 3 tane alıp antreye koymayı istiyorum ama evin dekorasyonu ile çok tutarsız olacak...

breezeswind dedi ki...

merhaba,blograzziden ulaştım size.sevdigili kabartma tozu. Ikea ah bir cennet resmen. Yeni ev düzenliyecekseniz, ya da yeni evlenecekseniz .ya da herhangi birşey alacağınızda kesinlikle ve kesinlikle birsürü model arasında size seçim olanağı sağlayan ikea ya uğramadan almayın derim. ben.Ama ankarada olmaması kötü gerçekten.Ben izmirdeyim, izmire sanırım geçen sene açılmıştı. iyiki de açılmış. mesela şu üstteki gri lamba 14 ytl .dışarda bunu asla bu fiyata bulmazsınız.metal olandan bahsediyorum. inanın çok da kalitelii ürünler. ben evimdeki 2 odaya çok şık bir model aydınlatma aldım. hemde kendiniz monte ediyorsunuz acayip zevkli.böyle lahana modeli diyorumben ona. adını unuttum şimdi.dilerim en yakın zamanda ankaraya da açılır ve sizlerde her canınız sıkıldğında her alışveriş isteğinizi gidermek istediğinizde,ya da en basitinden "şunu nerde bulucam " sorusuna yanıt aradığınızda ikea yanı başınızda olur.sevgiyle kalın. görüşelim bana da uğrayın.yazılarınızı sevdim.

Deniz dedi ki...

sevgili breezeswind, hoşgeldiniz :)
yorumunuza geç yanıt verdiğim için kusura bakmayın, yeni döndüm, tatildeydim. A siz de İzmir'deymişsiniz. Ben de dün İzmir'den geldim :) İkea'yı dolaşmayı ihmal etmedim tabii...

Ucuz ve bence çoğu zevkli ürünler. Bazıları fotoğraflardakinden kalitesiz de olsa, her keseye ve zevke göre her tür üründen bulma imkanı cezbediyor.

Hele orada döşenmiş örnek mekanları gördükçe insan " ben koca odayı yerleştiremiyorum küçücük odaya bak neler sıgmış" diyor. :)

Yorumlarınıza çok sevindim, hemen sizi ziyarete geliyorum (blogu yani) teşekkürler, görüşürüz...

Bu arada Ankara'ya gelecek ekim ayında açılacak sanırım. Ama galiba ben o zamana dek alacaklarımı İzmir'den tamamlamış olacağım :)) sevgiler...