27.4.07

yolculuk

Bursa'ya gidiyorum. Salı günü kestane şekerlerinizle buradayım :) Hoşçakalın!

3 yorum:

limoncicegi dedi ki...

Güle güle git , güle güle gel.. Heykel diye geçen bölgede, hükümet konağı civarındaki İskender'deniskender yemeden gelme derim.. Biraz bekliyorsun ama gelen lezzet gerçekten dayanılmaz. iyi gezmeler..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

haydi git güle güle uğurlar olsun,ellerin dert görmesin kestane şekeri ile dolsun.....

dnz dedi ki...

limonciceği, "zip"lenmiş bir şekilde gidip geldiğimiz için hiçbirşey yiyemedim, hiçbir yeri gezemedim :( Önerini orada değil, dönünce okuyabildiğim için de çok şanssızım. Gidip gezip dolaşıp yemeden dönseydim ve açıp okusaydım daha da üzülürdüm :) Bir dahaki gidişimde mutlaka İskender'e gideceğim... teşekkürler..

periliköşkcüğüm, şu fani dünyada oturup yiyeceğim bıkmayacağım tek tatlı kestane şekeri gibi geliyor. Kestane şekercisi bile görmeden döndüğüm için seviniyorum, ne de olsa eski mahsülden yapılmıştır mevcutlar diye avunuyorum :(

ikinize de teşekkürler ederim :*