11.4.07

kibar tabaklar


ARV serisi tabakları çok beğendim. ancak fotoğrafları hazırlarken acaba sağlıklı mıdır diye de bir kurt düştü içime. Zaten zeytinyağlı pırasa, kuru fasülye ya da türlü gibi rengarenk yemekler, tabaklarda nasıl görünür hep onu düşünürüm. Bu tür desenli tabaklarda sanırım en iyi yayla çorbası yeniyor :) Bu arada benim her gün kullandığım tabaklarım da mavi cam... niye bu mavili seriye bakarken sanki çok farklı gibi geldi anlamadım. Sanırım gereksiz IKEA hevesimin sonucu :)

7 yorum:

Şehir Melekleri dedi ki...

IKEA hevesi gereksiz olur mu aaaaa :)) Bence cok guzel bir takim, heleki bunlarin incecik cay fincanlari varki ben ona hastayım :))

dnz dedi ki...

sehir meleklerii.. fincanlari gormemistim eminim ok sekerdirler :) açıl artık yahu!!!

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

iki gündür bakıyorum ama yazacak zaman bulumadım,bence de haksızlık ediyorsun,çok şık,bu arada eşim şu anda İzmir de ve ikea dan bir sürü birşeyler getirecek, uçuyorum...:))

dnz dedi ki...

işte şimdi kıskandım!!! demek izmir"de :)) şaka şaka.. güle güle kullan periliköşkcüğüm :)

gayri_ihtiyari dedi ki...

bunlarin bide peceteleri var bi cicekli, bide cizgili. ben bu desenlerde masa ortusu aldim diye herseyi ona uydurmaya calisiyorum da balkonda kahvalti etmek icin! ben de pecetelerin cizgili olanindan aldim

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

dnzzzzzzzzzzzz 3x3 oyununda sobeledim seni....sobe.

dnz dedi ki...

gayri_ihtiyari, güle güle kullan... çok şekerler.. çaydan bir yudum da tüm blogcu arkadaşların için al :) afiyet olsun

perilikoskum, ben de su anda yazıyordum senin sobene cevap, toplayınca yayınlarım... :) yemek de mi yapmak lazım buna, tam anlamadım ama, tarif vereceğim söz :)