27.3.07

öncesi ve sonrası ile evimizin tadilatı...

Salondan mutfak kesiti. 2005 kış ayları. Süngerimsi fayanslar, doğal görünümlü laminant ile kapatıldı. Ferforje korkuluk söküldü, çaydanlık 2 yıldır ayni yerde duruyor :)

Mufağımız. Geçmişe yönelik, bu amaca uygun fotoğraf bulmakta zorlandım. Bulduğuma uygununu da dün geçe çektim. Yukarıda 2003 kış ayları mutfak çekmecemiz :) Yer döşemesi değişti, bulaşık makinesi yapışkanlı kağıtla mutfağa uyumlu hale getirildi.


Merdivenlerimiz. Yukarıdaki fotoğraf 2004 yaz aylarında çekilmiş. Ahşap merdivenlerimiz ve yukarıda çocuk kapısı mevcut. Alttaki fotoğraf dün gece çekildi. Öncesi-sonrası yapmak için eski fotoğraflar tarandı, uygun kareler arandı. Merdivenlerin "alın" tabir edilen kısmı 5X5 taş malzememin yapiştırılması ve derzlenmesi ile elde edildi. Halı kesildi, süpürgelik ve çıtalar çakıldı. Sökülmesi ve merdivenin aşağıdaki görünümü kazanması tamamen ev halkının emeğidir.

8 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

siz ne çok işler yapmışsınız böyle..ama ne kadar iyi olmuş ,ne kadar doğal ve kullanışlı olmuş,özellikle laminantın rengi çok hoş ama bu hoşlukların içinde eeeeeeeen güzeli iki fıstık,ama bunlar iki fıstık mı yoksa aslında değişik tarihlerde olan kareler mi yani,tek bir fıstığın büyümüş halimi,çekmecedeki poz ne tatlı ne şirin pozdur öyle,bayıldım ,herşeyi güle güle kullanın..

bembi dedi ki...

fıstık ki ne fıstık :) böyle minik hallerinin fotoğraflarını görünce "böhhüüüü" diye ağlayacak oluyorum! zaman nasıl çabuk geçiyor. bu arada ellerinize sağlık! renkleri çok güzel bence de. mutfak da süper merdivenler de. evi görmek için sabırsızlanıyorum! :D

dnz dedi ki...

periliköşk, bir kızım var. kukuletalı fotografında 3 yaşı bitiminde, çekmecedekinde 1 yaş bitiminde, merdivende de 1,5 yaşında. 2 tane olsaydı da öbürü de bunun aynısı olurdu sanırım :) teşekkür ederim, herkese güzel, sağlam ve huzur içinde yaşayacak bir ev dilerim :) buzdolabı ne oldu yahu?

bembi, buyrunuz evimizin kapısı açık... hem de eski fotograflara bakar ağlarız :))CDlere yani (teknolojik hatıralar)

ciceklibahce dedi ki...

Çok güzel olmuş herşey:) Herşeyi önce çocuklar deniyor tabii:) Çekmecelerin sağlamlığını da ne güzel denemiş:)

dnz dedi ki...

çiçeklibahçce, teşekkür ederiz, o yaşlarda pek de meraklı oluyorlar:) evde ilk günlerimiz olduğu için, o oturmasa ben oturup deneyecektim ama, bu dolapların sonu olurdu :))

limoncicegi dedi ki...

Ellerinize sağlık, hem seçim güzel olmuş, hem kullanışlı görünüyor. Tadilat ne zordur, geçmiş olsun diyorum hemen...

figen dedi ki...

merhabalar blog adın çok hoşuma gitti bende özlemle ikeayı bekliyorum,her birşeyi değiştiricem ordan. tadilat işiniz çok güzel olmuş kolay gelsin (devamı gelicek heralde)

dnz dedi ki...

limonçiçeği, teşekkür ederim. tadilat zor evet, ama zevkli... tazeleniyor ev, değil mi? darısı isteyenlerin başına :)

figen, ad konusunda teşekkür ederim :) aslında başka amaç için açmıştım ama sonra değiştirdim. tadilatımız bitti. sadece yazdan önce badana yapacağız. bitmemiş gibi mi görünüyor :( oysa büyük kısmı bitti :)